آیت الله رئیسی انتخاب نخست وزیر جدید پاکستان را تبریک گفت

تهران- ایرنا- رئیس جمهور در پیامی انتخاب میان محمد شهباز شریف را به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد مسیر پیش رو منجر به رسیدن همکاری‌های دو کشور به سطح مطلوب دو ملت بزرگ ایران و پاکستان گردد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا،آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی در پیامی انتخاب نخست وزیر پاکستان را تبریک گفت. رییس جمهور در این پیام تاکید کرده است که جمهوری اسلامی ایران همواره از جمله در دوره جدید آماده ارتقاء همکاری‌ها در تمامی ابعاد با جمهوری اسلامی پاکستان است.


به گزارش ایرنا،«محمد شهباز شریف» رئیس حزب مسلم لیگ نواز و نامزد مشترک جنبش دمکراتیک پاکستان  هفته جاری از سوی نمایندگان مجلس ملی این کشور به عنوان بیست و سومین نخست وزیر پاکستان انتخاب شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

آخرین اخبار
اعضای ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت محیط زیست و استاندارد تعیین

تهران- ایرنا- نمایندگان اعضای ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت محیط زیست و استاندارد را انتخاب کردند.

آخرین اخبار
راه اندازی صدها سانتریفیوژ جدید مطابق قانون اقدام راهبری برای

تهران – ایرنا – عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ایران منتظر وقت کشی غرب در مذاکرات نخواهد ماند و گفت: راه‌اندازی صدها سانتریفیوژ جدید دقیقا مطابق با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شد.

آخرین اخبار
مخبر از برنامه ریزی دولت برای معکوس کردن مهاجرت خبر داد

تهران – ایرنا – معاون‌ اول رئیس‌ جمهور گفت: برنامه‌ریزی دولت برای معکوس کردن مهاجرت، ایجاد شهرهای مولد در سواحل جنوب است و با این شیوه تمرکز جمعیت در شهرهای بزرگ کاهش می‌یابد و مردم انتخاب و شرایط بهتری برای کار و زندگی در نقاط غیرشهری خواهند داشت.