دستیار رییس جمهور استفاده از ظرفیت مردمی خدمات رسانی به زائران


ایلام – ایرنا – دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: همه دستگاه هایی اداری و وزارتخانه ای وظیفه محوله را جهادی و سازمانی انجام دهند و دستگاه های دولتی باید از ظرفیت مردم استفاده کنند تا امور تسهیل یابد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احمد عبودتیان روز یکشنبه در همایش بزرگ مردمی خادمان اربعین استان ایلام اظهار داشت: ایلام نگین و پایتخت خادمان زائران سیدالشهداء است و مردم این استان به افتخار خادمی امام حسین (ع) رسیده اند.


وی ادامه داد: حرکت در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین واسطه جلب رحمت الهی است و مشکلات کشور و این استان بواسطه خدمات صادقانه و خالصانه مردم به زائران رفع می شود.


دستیار ویژه رییس جمهوری یادآور شد: مردم در این حرکت عظیم میدان دار بوده و خادمانشان در مجموعه دولت و مسوولان استان پشتیبان و حامی این حرکت های خودجوش مردم هستند.


عبودتیان تاکید کرد: استاندار و همه مسئولان نیز در صدر اطلاع رسانی و تسهیلگری برای خادمانی هستند که دوست دارند از جان و مال خودشان بگذرند و در این مسیر خدمت کنند.


وی ادامه داد: در هر حوزه ای که ظرفیت مشارکت مردمی وجود دارد باید به مسئولان اعلام و آنها نیز این حرکت های خودجوش مردمی را مدیریت و تسهیل کنند.


دستیار ویژه رییس جمهوری در امر مردمی‌سازی دولت اضافه کرد: باتوجه به وقفه کرونا، این خدمات از ابتدای پاییز سال گذشته شروع شد و معادل چندین برابر زحمات و تلاش های سالیان قبل بوده و تلاش شده وقفه ای در این خدمات رسانی ها ایجاد نشود.
 
عبودتیان با بیان اینکه زیرساخت های عمرانی امسال بواسطه خدمات ارزنده دولت در حال انجام است، تاکید کرد: اربعین فواید، خدمات و برکات بی شماری دارد و هویت ایلام و منزلت شهدای این استان به سیدالشهدا گره خورده است.


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم افزود: مردم استان ایلام ثابت کرده اند که مایه افتخار و سرمایه سربلندی کشور هستند.


سردار جمال شاکرمی ادامه داد: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس حماسه ساز شدند و امروز نیز به واسطه اربعین خادم زائران هستند.


وی اظهار داشت: در استان ایلام اربعین مردمی شده و اقشار مختلف مردم آماده پذیرایی از زائران هستند چرا که مردم ایلام با خدمت رسانی به زائران در واقع خادم کاروان نهضت عاشورا هستند.


شاکرمی یادآور شد: مردم و مسوولان استان ایلام به عمق و درک خدمت رسانی به زائران رسیده اند و باید فضای استان آماده سازی شود.


به گزارش ایرنا، این همایش با حضور خیل عظیم خادمان مردمی اربعین و مسوولان کشوری و استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برگزار شد.


مداحی و قرائت میثاق نامه خدمت رسانی اربعین از دیگر برنامه های این همایش بود.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما