اجاره لندکروز در کیش


اجاره لندکروز در کیش

تویوتا لندکروز، خودروی پرقدرت ژاپنی است که با ظاهر غول پیکر و قدرت بالای خود؛ دل بسیاری از دوستداران خودرو را ربوده است. با توجه به قیمت بالای لندکروز در کشور ما، امکان خرید و استفاده از آن برای همگان مهیا نیست. اما اگر به چشم تفریح و لذت سواری به آن نگاه کنیم، می توان هنگام سفر به کیش، این خودروی محبوب را اجاره کرد.

سفر به جزیره زیبای کیش، تنها محدود به بازارگردی و قدم زدن در ساحل زیبای آن نمی باشد. یکی از آیتم های پیش روی شما، اجاره ماشین در کیش می باشد. اگر در برنامه سفر خود در این جزیره رویایی، آیتم جذاب آفرود را در نظر گرفته اید، به شما اجاره لندکروز در کیش را پیشنهاد می کنیم. هیجان رانندگی با لندکروز بر روی تپه های شنی و حرکات مهیج می تواند لحظات بسیار جذاب و هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند.

جزیره کیش، به عنوان یکی از موفق ترین قطب های گردشگری ایران، در سال های اخیر با فراهم آوردن امکانات رفاهی و گردشگری مختلف توانسته است بسیار موفق ظاهر شد. مسافران این جزیره زیبا در کنار بازار گردی و انواع اماکن تفریحی ورزشی، امکان اجاره اتومبیل در کیش را یکی از فاکتورهای مثبت برای سفر به این جزیره رویایی عنوان می کنند. ماشین های شاسی بلند از جمله تویوتا لندکروز همواره مورد علاقه دوستداران هیجان و آفرود می باشد.

صفر تا صد اجاره لندکروز در کیش

  1. داشتن حداقل 20 سال سن
  2. اصل گواهینامه معتبر
  3. واریز اجاره حداقل یک روز اتومبیل
  4. امانت گذاشتن مبلغ 4 الی 8 میلیون یا یک چک ( معادل مبلغ ماشین) برای ضمانت
  5. توجه داشته باشید که هرگونه خسارت و خلافی در طول اجاره ماشین بر عهده شما می باشد.

هزینه رنت لندکروز در کیش

توجه داشته باشید که آیتم های مختلفی در برآورد قیمت اجاره ماشین در کیش دخیل می باشد، به عنوان مثال مدل اتومبیل، اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده می تواند در تعیین قیمت اجاره لندکروز در کیش تاثیر گذار باشد. توجه داشته باشید که کلیه اتومبیل هایی که در کیش استریت https://kishstreet.ir ارائه می شوند، پیش از تحویل به طور کامل ضد عفونی شده و به همراه باک فول بنزین تحویل داده می شوند.

نگاهی اجمالی به تویوتا لندکروز

ابهت و جبروت خاص طراحی ظاهری تویوتا لندکروز توانسته است به خوبی نظر مشتریان آفرودر و عاشقان اتومبیل سواری با ماشین های شاسی بلند را به خود جلب کند. به جرات می توان گفت تویوتا لندکروز یکی از آیتم های شاسی بلند مورد علاقه ایرانیان می باشد. در نگاه اول، درنظر گرفتن چراغ هایی بزرگ در دو طرف جلوپنجره که با آرم تویوتا پوشانده شده است، نمایی تمام عیار از قدرت را برای ببیننده تداعی می کند. هر چند نمای جانبی این اتومبیل دارای حالتی کلاسیک می باشد، اما حجم پردازی های متناسب توانسته است نمایی جذاب از اتومبیلی پر قدرت و جان سخت برای آن فراهم آورد. هرچند شتاب 0 تا 100 این اتومبیل تنها 8 ثانیه می باشد و دارای حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت می باشد، اما طبق قوانین راهنمایی ورانندگی شما ملزم به رعایت سرعت مطمئنه می باشید.

مشخصات فنی تویوتا لندکروز

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه

حجم موتور 3956 سی سی

تنفس موتور تنفس طبیعی

انتقال نیرو دو دیفرانسیل

حداکثر قدرت 240 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور 376 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه

جعبه دنده 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک

شتاب 0 تا 100 9.2 ثانیه

حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت

وزن 2435 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر) 4950 طول – 1970 عرض – 1890 ارتفاع

فاصله بین دو محور 2850 میلیمتر

امکانات تویوتا لندکروز GXR

ترمز و پایداری ABS – EBD – Multi Terrain

کیسه هوا 6 عدد کیسه هوا

سیستم صوتی سیستم صوتی رادیو دو موج – کاست – CD و MP3 – بلوتوث – 6 بلندگو

دیگر تجهیزات:

قفل مرکزی – بخاری و سیستم تهویه مطبوع سرنشینان جلو از نوع اتوماتیک – درب قسمت جلو تاشو – سیستم هوشمند ورود و استارت خودرو با کنترل از راه دور – فرمان بشکن و تلسکوپی – دیفرانسیل عقب با سیستم ضد لغزش به همراه قفل – برف پاک‌کن تناوبی عقب – صندلی ردیف سوم به صورت موازی و تاشو – گرمکن شیشه عقب تایمردار – زاپاس بند زیر به همراه قفل – چراغ‌های جلو از نوع زنون – دستگیره‌ درها، آینه‌های جانبی و قاب چراغ عقب با روکش کروم – یخچال – چراغ‌های مه‌شکن جلو – سیستم تهویه مطبوع عقب با تنظیم دستی – بال عقب – سنسور پارک جلو و عقب – فرمان و سردنده با روکش طرح چوب – کروز کنترل – گارد سپر جلو – رکاب در چراغدار با روکش – سقف کشویی شیشه‌ای – ریل سقفی – شیشه‌ها با لایه ضد UV – تجهیزات قابل سفارش: آینه‌های داخل ضد انعکاس نور – قطب‌نما – آب‌پاش چراغ‌های جلو – 6 کیسه هوا – روکش صندلی چرم – صندلی راننده برقی