اعزام ۱۵ هزار زائر از فارس به مرقدامام ره


ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر گفت: همزمان با ایام سالگرد ارتحال بنیانگزار جمهوری اسلامی، با همکاری دستگاه‌های مختلف، بالغ بر ۱۵ هزار زائر از فارس راهی مرقد مطهر حضرت امام(ره) شدند.


سردار یدالله بوعلی، شنبه ۱۳ خرداد در آئین بدرقه شماری از زائران اعزامی فارس به مرقد مطهر امام(ره)، گفت: شهرداری شیراز با ایجاد قرارگاه روح‌الله، علاوه بر خدمت رسانی به زائران اعزامی این کلانشهر، میزبان هم استانی‌ها و هموطنان ساکن سایر استان‌ها که عازم مرقد مطهر امام(ره) شده‌اند، بود.


بوعلی با بیان اینکه حضور در جمع زائران توفیق الهی است، اظهار کرد: در اعزام زائران به حرم امام(ره)، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، اداره کل راهداری و حمل و نقل، فراجا، بسیج سپاه و …. همکاری مطلوب و گسترده‌ای داشته‌اند.


معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس نیز با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت آرمانهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، از دست‌اندرکاران این آئین قدردانی کرد.


محمد فرخ‌زاده گفت: اعزام بالغ بر ۱۵هزار زائر از فارس، با مشارکت فرمانداران، شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان و به ویژه شیراز و دیگر ارگان‌ها و با پیگیری سپاه فجر به‌عنوان دبیر ستاد بزرگداشت ۱۴ خرداد، اجرایی شده است.


قائم‌مقام شهردار و فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در محل قرارگاه روح‌الله(ره) در جمع زائران مرقد مطهر امام راحل(ره) با تجلیل از استقبال گسترده عاشقان ولایت و امامت، از همکاری شهرداری شیراز برای این اعزام خبر داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور