جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد در مورد حاشیه های جشنواره


تهران_ایرنا_نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد در مورد حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر را تشریح کرد.


غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این جلسه حواشی پیش آمده در جشنواره فیلم فجر و اظهارات یکی از هنرمندان خانم درباره ازدواج سفید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


وی افزود: اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اعلام کرد که این موضوع را به طور جدی مورد پیگیری قرار خواهد داد و شرایط را به گونه‌ای مدیریت می‌کند، چنین موضوعاتی تکرار نشود.


نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وزیر ارشاد در این جلسه همچنین عنوان کرد که کار را به گونه‌ای پیش خواهیم برد، که برنامه‌های جشنواره فیلم فجر پیش بینی پذیر باشد و بتوانیم از تکرار اینگونه مسائل جلوگیری کنیم.


منتظری خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز بنا شد تا نشست مشترکی بین رئیس سازمان سینمایی و منتقدان برگزار شود و از نظرات منتقدان استفاده و کادرسازی از میان نیروهای جوان انجام شود.


وی افزود: علاوه بر این بنا شد یک سیستم نظارتی از زمان نگارش فیلمنامه تا زمان اکران فیلم بر فیلمنامه‌ها نظارت داشته باشد.