حاشیه های دیدار استقلال و پیکان کارت بازی حردانی به موقع نرسید


تهران- ایرنا- تیم‌های استقلال و پیکان امروز(سه‌شنبه) در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند که کارت بازی بازیکن تازه‌وارد استقلال صادر نشده و او نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز  در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفته است.


پیش از این قرار بود دو تیم ۲۸ دیماه رودرروی یکدیگر قرار بگیرند اما به دلیل مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، بازی لغو و به امروز موکول شد.


بازیکنان استقلال بر خلاف بازی‌های گذشته بدون بهزاد نوشادی مربی بدنساز خود بدن‌هایشان را گرم کردند. غیبت نوشادی که چند روز قبل استوری انتقادآمیزی را علیه مدیریت باشگاه استقلال منتشر کرده بود، درهنگام تمرین پیش از مسابقه عجیب به نظر می‌رسید.


فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها در این بازی تصمیم گرفته به جای سید حسین حسینی از علی‌رضا رضایی دروازه‌بان جوان خود استفاده کند؛ حسینی پیش از بازی با رضایی گرم کرده و به او روحیه داد.


مجیدی امیدواری زیادی داشت تا در بازی با پیکان از وجود صالح حردانی بازیکن تازه‌وارد خود استفاده کند اما کارت بازی او صادر نشد.


سعید مهری هافبک تیم استقلال که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان تهرانی شنیده می‌شود، با تصمیم فرهاد مجیدی از فهرست این تیم برای مسابقه امروز خط خورد.