سئوالات مهم در مورد کاندوم


سئوالات مهم در مورد کاندوم

کاندوم بهترین راه برای محافظت از خود در برابر بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته است. کاندوم نوعی قرص ضد بارداری است که از لاستیک لاتکس، لاستیک مصنوعی به نام پلی ایزوپرن یا پلاستیک بسیار نازک به نام پلی اورتان ساخته شده است. آیا کاندوم ناسالم است؟

اکثر افراد می توانند بدون هیچ مشکلی از کاندوم استفاده کنند زیرا کاندوم عوارضی ندارد. با این حال، در موارد نادر، استفاده از کاندوم لاتکس می تواند باعث ایجاد حساسیت در افرادی شود که به لاتکس حساسیت دارند. اگر به دلیل استفاده مداوم به لاتکس حساسیت (حساسیت) دارید، ابتدا نوع و نوع کاندوم را تغییر دهید. آیا خرید کاندوم و استفاده همزمان از دو کاندوم و کاهش خطر بارداری بی خطرتر است؟ خیر، از بیش از یک کاندوم استفاده نکنید.

استفاده از دو کاندوم محافظت کمتری نسبت به استفاده از یک کاندوم دارد. زیرا استفاده از دو کاندوم باعث ایجاد اصطکاک بین دو کاندوم و افزایش احتمال پارگی آنها می شود. مزایای استفاده از کاندوم چیست؟
کاندوم چیست؟ کاندوم یک پوشش لاتکس است که از تماس مستقیم با آلت تناسلی در حین رابطه جنسی جلوگیری می کند. این پوشش لاتکس منعطف و کشسان است و تحت فشارهای خاص نمی شکند. کاربرد اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری است. با این روش بارداری، اسپرم مرد در این جفت خاص منفجر می شود و به این ترتیب از ورود اسپرم به رحم زن و تولید باروری جلوگیری می کند.
انواع کاندوم کاندوم ها در اندازه ها، شکل ها، طعم ها، رنگ ها و مواد مختلف ساخته می شوند. بنابراین شما یک انتخاب دارید و می توانید راحت ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر آلت تناسلی شما بزرگ است، می توانید از کاندوم بزرگ استفاده کنید، یا اگر کاندومی می خواهید که لذت جنسی شما را کاهش ندهد، یا حتی اگر نمی خواهید آن را در حین رابطه جنسی احساس کنید، می توانید از کاندوم های بسیار نازک استفاده کنید.

که کاندوم های استاندارد نازک تر هستند. کاندوم های خاردار این نوع کاندوم ها با شیارهایی که روی آن ها وجود دارد، سطح رضایت جنسی را افزایش می دهند، می توانید ارگاسم رضایت بخشی را تجربه کنید. کاندوم های معطر این نوع کاندوم ها بیشتر برای رابطه جنسی دهانی مناسب هستند و دارای طعم های مختلفی هستند: موز، سیب، پرتقال و غیره. کاندوم های تاخیری افراد مبتلا به انزال زودرس می توانند در این دسته قرار گیرند و در نتیجه زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنند. کاندوم لاتکس انواع مختلفی از کاندوم ها وجود دارد که یکی از آنها لاتکس است.

کاندوم لاتکس از بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند. لاتکس رایج ترین نوع کاندوم است. کاندوم های پلی اورتان در این دسته با ضخامت 4 تا 7 میلی متر و لاهکو بسیار نازک می توانند با مرطوب کننده های مبتنی بر روغن استفاده شوند. کاندوم های پلی یزوپرن در این دسته بسیار گران هستند، بسیار مقاوم در برابر حرارت هستند، اما نمی توان آنها را با مرطوب کننده های روغنی استفاده کرد. کاندوم زنانه کاندوم زنانه دهانه رحم را می پوشاند، از نفوذ اسپرم جلوگیری می کند و از 75 درصد بارداری ها جلوگیری می کند. هرگز از کاندوم زنانه برای مردان استفاده نکنید.
کاندوم که در فارسی گاهی به آن دندان مصنوعی نیز می گویند، نوعی لاتکس تمیز است که از رابطه جنسی در حین رابطه جنسی جلوگیری می کند. بسته بندی لاتکس سبک و سبک بوده و در اثر برخی فشارها خراب نمی شود. کاربرد اصلی کاندوم تنظیم خانواده است. با پیشگیری از بارداری، اسپرم مرد در این لباس های خارق العاده ریخته می شود و از ورود اسپرم به رحم زن و تولید کود جلوگیری می کند. از سوی دیگر، رابطه جنسی محافظت نشده می تواند منجر به بیماری های عفونی مانند ایدز و تبخال شود. استفاده صحیح از کاندوم از رابطه جنسی و عفونت جلوگیری می کند.
کاندوم بخرید: امروزه یک رابطه مطمئن فقط پیشگیری از بارداری نیست. یک رابطه سالم و لذت بخش که بتواند از انواع بیماری های ویروسی و مقاربتی پیشگیری کند، هدف همه است. امروزه چندین داروی ضد بارداری در بازار وجود دارد که محبوب ترین آنها کاندوم است. کاندوم نوعی ضد بارداری است که در دسته داروهای ضد بارداری قرار می گیرد و در واقع تنها نوع ضد بارداری است که هم می تواند از بارداری جلوگیری کند و هم از انتقال عفونت های مقاربتی و بیماری های مقاربتی محافظت کند. کاندوم ها از لاتکس بسیار نازک، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان ساخته شده اند و برای جلوگیری از تماس اسپرم با شریک زندگی شما طراحی شده اند.

شما می توانید بهترین مارک کاندوم ها را از فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی زیمانو خریداری کرده و بصورت محرمانه و سریع دریافت نمایید.