ساکنان شهرک آژینه پیشوا مشکلات خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند


پیشوا- ایرنا- آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در بازدیدی سرزده از شهرک آژینه، با مردم به گفت و گو نشست و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روز شنبه پس از بازدید از بیمارستان نیمه تمام پیشوا، به صورت سرزده به شهرک آژینه رفت و با مردم به گفت و گو نشست و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. 


شهرک آژینه به عنوان یکی از مناطق محروم شهرستان پیشوا دارای هشت پروژه مسکن مهر است و ساکنان آن از رئیس جمهور به گرمی استقبال کردند.


رئیس جمهور پس از استماع سخنان مردم این منطقه نامه های آنان را تحویل گرفت و قول رسیدگی به مشکلاتشان را داد.


آیت الله رئیسی همچنین تعدادی از کودکان این محدوده را که همراه با مردم در مقابل مدرسه نوساز شهرک جمع شده بودند، مورد تفقد قرار داد.


به گزارش ایرنا، رئیس جمهور روز شنبه در سفر به شهرستان‌های استان تهران، با حضور در پیشوا از طرح‌های اولویت‌دار و نیمه‌تمام این شهزستان بازدید کرد.
ارتقای زیرساخت‌های شهرک صنعتی، تأمین آب پایدار کشاورزی از محل پساب تصفیه شده جنوب تهران، دسترسی به محور قم – گرمسار و تکمیل بیمارستان نیمه‌تمام از مهمترین مطالبات مردم و مسئولان شهرستان پیشوا از رئیس جمهور است.


 پیشوا یکی از شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران است که باوجود برخورداری از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و مناطق بکر و تاریخی نزدیک به پنج هزار ساله، بسیار کم شناخته شده و باید به عنوان یکی از هدف‌های گردشگری، از نو آن را شناخت؛ چنانچه نام این شهر در شاهنامه فردوسی نیز مرکز قیام کیومرث برای جهان گشایی آورده شده‌است.





آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40