سرمربی تیم فوتسال رعد پدافند نتیجه عجیبی رقم زدیم که در جهان


تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال رعد پدافند هوایی ارتش گفت: تا دقیقه ۳۹ بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود و در آن زمان تیم بوتاپارس بازی را ۲ بر یک پیش افتاد با این حال بچه‌ها موفق شدند در فاصله ۲۵ ثانیه تا پایان سه گل به ثمر برسانند و نتیجه عجیبی را رقم بزنند.


به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ دسته یک فوتسال با جذابیت بسیار زیادی در جریان است. در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم تیم فوتسال رعد پدافند اصفهان موفق شد میزبان خود بوتاپارس را در حالی با نتیجه چهار بر ۲ شکست دهد که در فاصله ۲۵ ثانیه تا پایان، با نتیجه ۲ بر عقب بود. به همین بهانه با عباس میرزایی، سرمربی تیم رعد پدافند گفت‌وگویی را انجام دادیم.


وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره بازی با بوتاپارس، اظهار داشت: تا دقیقه ۳۹ بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود. در آن زمان تیم بوتاپارس بازی را ۲ بر یک پیش افتاد. با این حال بچه‌ها موفق شدند در فاصله ۲۵ ثانیه تا پایان سه گل به ثمر برسانند و نتیجه عجیبی را رقم بزنند. شاید در فوتسال جهان این اتفاق نهایتا یک یا ۲ بار رخ داده باشد و شاید هم نمونه‌ای برایش وجود نداشته باشد.


سرمربی تیم رعد پدافند در پاسخ به این سوال که انتظار داشت تیمش در فاصله ۲۵ ثانیه بازی باخته را به برد تبدیل کند خاطرنشان کرد: واقعا اگر بخواهم بگویم من به تیمم ایمان داشتم اما خیلی سخت بود. فوتسال، بازی ثانیه‌هاست. در زمان‌های کم نتیجه‌ها عوض می‌شود. بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند و خدا را شکر به نتیجه رسیدیم.


وی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ یک بیان داشت: مسابقات در سه گروه به انجام می‌رسد. ما در گروه بسیار سختی هستیم و بازی‌ها به صورت فشرده در حال برگزاری است. هفت بازی تا به اینجا انجام داده‌ایم. دور برگشت در تاریخ ششم اسفندماه آغاز می‌شود. در حال حاضر رتبه چهارم را با ۱۲ امتیاز در اختیار داریم. تیم اول ۱۶ امتیازی است و رسیدن به صدر، دور از دسترس نیست. جدول به ۲ نیمه تقسیم شده است. خوشبختانه جزو تیم‌هایی هستیم که برای صعود می‌جنگند.


میرزایی درباره جوان بودن تیمش گفت: تیم ما خیلی جوان است.۹۹ درصد از بازیکنان ما سرباز هستند. یک بازیکن سرباز نیست که او هم پیش از این سرباز پدافند بوده و خودش دوست داشت که بماند و ادای دین کند. کار با بازیکنان جوان سخت است. همین تیمی که موفق شدیم شکستش دهیم تیمی متمول است که هزینه‌های گزافی در فوتسال کرده که در سطح یک باشگاه لیگ برتری است. این تیم اگر در لیگ برتر بود رتبه تک رقمی داشت. با این وجود ما بازی به بازی فکر می‌کنیم اما امید داریم به پلی‌آف برسیم.


سرمربی تیم فوتسال رعد پدافند: نتیجه عجیبی رقم زدیم که در جهان نمونه نداشت


وی همچنین درباره حمایت‌های صورت گرفته توسط مدیریت باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: تمام تلاش ما این است که برای پرچم پدافند مبارزه کنیم. نام پدافند هر جا که باشد باعث خشنودی است. امیدوارم این مهم رخ بدهد و ابتدا به پلی‌اف لیگ برتر و سپس به خود این مسابقات صعود کنیم. ما متعلق به ایران هستیم. زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است. حمایت ما تماما از مجموعه خودمان یعنی تربیت بدنی پدافند هوایی و سرهنگ صانعی، مدیرعامل باشگاه است. در عمل متاسفانه در استان اصفهان به تیم رسیدگی نمی‌شود.


سرمربی تیم رعد پدافند درباره نحوه برگزاری مسابقات تصریح کرد: نحوه برگزاری مسابقات امسال خوب بوده است. برگزاری در سه گروه، تصمیم معقولانه‌ای بود. فوتسال بازی درگیرانه‌ای است. وقتی اسم فوتسال می‌آید نمی‌شود که زد و خورد حاشیه نداشته باشد. در سطح بالا و فشرده‌ای مسابقات به انجام می‌رسد. این رشته بسیار پراسترس است چرا که توپ روی هر ۲ دروازه است. به جز یک سری تیم‌ها که بنیه فنی بالایی دارند هر تیمی ممکن است هر لحظه دروازه‌اش باز شود. در زمان کرونا مسوولین تلاش کردند لیگ را منظم برگزار کنند.


وی در پاسخ به این سوال که به بازیکنان سرباز به جز رعد پدافند در چه تیم‌هایی بازی می‌کنند اظهار داشت: در فوتسال ایران چند تیم نظامی داریم. مقاومت البرز که در لیگ برتر عضویت دارد و همچنین ما به همراه تیم‌های پاس و عقاب در لیگ یک حضور داریم. بازیکنان در گام نخست به تیم لیگ برتری مقاومت می‌روند اما در درجه بعد پاس و رعد پدافند گزینه‌ی بازیکنان برای گذراندن خدمت سربازی به حساب می‌آیند. همیشه تلاش کردیم که صورت خوشی از رعد نشان بدهیم. همه می‌دانند امکاناتی که رعد برای سربازانش فراهم می‌کند را هیچ تیمی در اختیار آن فرد قرار نمی‌دهد. اینجا حمایت لازمی از سوی مدیریت صورت گرفته است. سختی‌های جذب بازیکن چندان احساس نمی‌شود اما می‌دانیم که سرهنگ صانعی چقدر خوب این کار را انجام می‌دهد. رعد در رشته‌های مختلفی فعالیت دارد و خودم پیگیر هستم که چقدر برای موفقیت نام رعد زحمت کشیده می‌شود.


میرزایی در پایان گفت: اگر حمایت‌ها در سطح کلان خوب شود همه تیم‌ها می‌توانند صاحب موقعیت بهتر در رده‌بندی نهایی شوند. خیلی از تیم‌ها روی سکو می‌روند اما رشته‌های تیمی مثل فوتبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال به هزینه بیشتری نیاز دارند چرا که رقبا هزینه‌های گزافی را انجام می‌دهند. اگر امکانات بیشتر شود و هزینه‌ای حمایت شوند می‌توان به موفقیت بیشتر رشته‌های تیمی امیدوار بود.