سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی


ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشدید کارهای نظارتی، سوخت رسانی به مسافران نوروزی در استان روند مطلوبی را طی می‌کند، هم چنین در حوزه رسیدگی به شکایات مردم در بحث کالا و خدمات با قاطعیت عمل می‌کنیم.


منصور انصاری امروز پنجشنبه در بازدید از مراکز سوخت رسانی استان اظهارکرد: نظارت‌ها و گشت‌های مشترک در ۲ مرحله در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز انجام شده است.


وی بیان کرد: اولین نظارت‌ها از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۲۹ اسفندماه ادامه داشته است، مرحله دوم نیز از یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ شروع و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در زاهدان و سایر شهرستان‌ها با نظارت دستگاه‌های متولی شعب کشیک تشکیل شده تا از روند خدمات رسانی به مسافران آگاه شوند و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به مسافران بهترین خدمات ارائه شود.


وی به بازدید اخیری که از جایگاه‌های سوخت در روز گذشته انجام داده اشاره کرد و افزود: با توجه به این اینکه در سیستان و بلوچستان بحث کدینگ کارت‌های سوخت را داریم برنامه بر این شد که به مسافران به میزان ۴۰ لیتر بنزین تعلق گیرد تا برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید بر همین اساس سعی شده نظارت و کنترل از جایگاه‌ها انجام شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز