ماجرای اعزام دانش آموز یزدی و خانواده اش به دوبی توسط استاندار


 

آخیرین اخبار

یزد – ایرنا – اخیرا در برخی شبکه‌های اجتماعی مطالبی تحت عنوان حاتم بخشی لاکچری استاندار یزد با اعزام یک دانش آموز و خانواده اش به نمایشگاه اکسپوی دوبی انتشار یافت، که این موضوع از سوی روابط عمومی استانداری تکذیب شد و خانواده دانش آموز نخبه یزدی نیز دریافت چنین جایزه ای را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مطالب منتشر شده، ادعا شده که استاندار یزد برای پاسخ یک دانش آموز به سه پرسش استاندار در جریان جشنواره ابتکارات و نوآوری دانش آموزی استان، ۵۰ میلیون تومان از بیت المال به عنوان هزینه سفر با خانواده به نمایشگاه اکسپوی اهداء کرده است.

در خبرهای دیگری نیز ادعا شده که این دانش آموز فرزند استاد استاندار در دانشگاه بوده که پاسخ او بدون ارزیابی داوران به عنوان پاسخ برتر انتخاب و جایزه ای ۵۰ میلیونی به او اهداء شده است.

خانواده تانیا رضایی دانش آموز نخبه یزدی با انتشار یک متن، چند عکس از صفحات پاسپورت اعضای خانواده و یک فیلم در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که از سوی استاندار هدیه ای به عنوان کمک هزینه آموزشی در جریان پاسخگویی مشارکت کنندگان به پرسش های استاندار در جشنواره ابتکارات و نوآوری دانش آموزی دریافت کرده اند و دریافت جایزه سفر خانوادگی به نمایشگاه اکسپوی دوبی را تکذیب کردند.

مادر تانیا با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد: دختر من در مسابقات زیادی شرکت کرده و رتبه های فراوانی کسب کرده ولی هیچ وقت دوست نداشتم در مورد این افتخارات صحبت کنم، چون می ترسیدم غرور کاذبی برای دخترم ایجاد شود و او را از مسیری که در آن قرار گرفته دور کند.
این شهروند یزدی ادامه داده است: اولین افتخار تانیا رضایی، کسب رتبه ی برتر در نخستین جشنواره بین المللی شهرهای میراث جهانی بود و پس از آن رتبه برتر در مسابقات نقاشی محیط زیست استان یزد، رتبه برتر  در سومین جشنواره چله قصه ها، رتبه برتر در جشنواره ملی حرف دل، رتبه برتر در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب خوانی،  تقدیر به علت نویسندگی و تقدیر به علت شرکت در مسابقات شعرخوانی و حافظ خوانی را کسب کرد ، همچنین اجراهای متعددی در صدا و سیما، دانشگاه یزد، کتابخانه مرکزی یزد و مراکز فرهنگی و هنری داشته و آخرین مورد نیز رتبه دوم در مسابقات قصه گویی را کسب کرده است.

آخیرین اخبار

مادر تانیا رضایی در این پست از ابتکار استاندار یزد در تشویق دانش آموزان به مشارکت در امور اجتماعی و فرهنگی قدردانی کرده است.

همچنین فرم های ارزیابی شرکت کنندگان در پاسخگویی به پرسش های استاندار یزد در جریان جشنواره ابتکارات و نوآوری دانش آموزی یزد که از سوی چهار داور ارزیابی شده نیز در فضای مجازی انتشار یافته است.

در هفته های اخیر چندین مطلب کذب در خصوص دستور استاندار یزد برای برخورد با اتباع بیگانه نیز در فضای مجازی انتشار یافته بود که از سوی روابط عمومی استانداری تکذیب شدند.

آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

خبر2