محمد کاسبی به بخش عمومی منتقل شد


تهران- ایرنا – محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون پس از ۲۵ روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه با بهبود نسبی شرایط جسمی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، یلدا کسابی دختر محمد کاسبی، با تایید این خبر گفت: طبق گفته‌های دکتر بابک شریف کاشانی پزشک معالج پدرم، اگر پایداری قلب پدر ادامه پیدا کند، ان شاءالله پزشکان می توانند برای درمان و جراحی قلب، تصمیم نهایی خود را گرفته و عمل را انجام دهند.


وی گفت: پدرم با وجودی که روزهای سختی را پشت سر گذاشته، با اتکاء به خدا و دعای مردم عزیز ایران، همچنان به ادامه درمان امیدوار است. 


خانواده محمد کاسبی همچنین ضمن تشکر از همه عزیزانی که با دعا، آرزوی خیر و حمایت های معنوی و حضورشان موجبات دلگرمی و اطمینان خاطر این هنرمند را فراهم آوردند، قدردانی کردند.


محمد کاسبی به بخش عمومی منتقل شد


محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.


کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون «خوش رکاب»، «صاحبدلان»، «سه در چهار» و «سرّ دلبران».


یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی  به حضور وی در سریال «صاحبدلان» باز می‌گردد.


کاسبی چند ماه پیش نیز به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شد.