مربی تیم فوتبال ذوب آهن یکی از بهترین بازی های سال را به نمایش


اصفهان-ایرنا-مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از لحاظ فنی یکی از بهترین بازی‌های امسال را به نمایش گذاشتیم و تمام ۹۰ دقیقه بازی طبق برنامه‌ پیش رفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین پاشایی عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش افزود: با تغییراتی که در تیم داشتیم، بازیکنان جدید و قدیم باید هماهنگ می‌شدند؛ اگرچه این موضوع تا نیم فصل طول کشید اما ما به کار خود امید داشتیم.


وی در باره داوری این دیدار نیز گفت:  عملکرد داور و کمک‌ او بسیار رضایت بخش بود اما در مورد اخراج تارتار نمی‌دانم چه چیزی کمک داور را تحت تاثیر قرار داد؛ تارتار یکی از سالم‌ترین و فنی‌ترین مربیان است و کوچکترین بی‌احترامی نکرد .


پاشایی در پایان خاطرنشان کرد: محمدحسین اسلامی تا ۲ ماه گذشته در فهرست ذخیره تیم‌ امید ما بود اما در حال حاضر جزو بهترین بازیکنان تیم ماست و بابت این اتفاق باید به تارتار و شجاعتش تبریک گفت.
در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور ، ذوب‌آهن اصفهان بعدازظهر جمعه ۲۰ اسفند ماه میزبان آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولادشهر بود که این دیدار با پیروزی ۴ بر صفر میزبان به پایان رسید.
اخراج مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از مهم‌ترین حواشی این  دیدار بود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40