مشاوره حقوقی حضوری


مشاور حقوقی شخصی است که به همه مسایل حقوقی و همه قوانین، آراء وحدت رویه دیوانعالی کشور و رویه دادگاه‌ها و نظریات اساتید برجسته علم حقوق آشنا باشد وکیل VIP و مشاور حقوقی باید در کمال خیر خواهی و صداقت و انصاف راهکار مناسبی به موکل ارائه نماید.

مشاوره حقوقی حضوری نوعی از مشاوره می‌باشد که در دهه گذشته به سرعت در حال رشد بوده است. مشاور حقوقی مسئولیت حفظ حقوق مشتری یا سازمان و حمایت از آنها را بر عهده دارد. وکلا نیز می‌توانند مسئولیت تنظیم قراردادهای جدید را بر عهده بگیرند. آنها به بستن قراردادهایی کمک می‌کنند که بهترین کارکرد را برای شخص داشته باشند.

بنده بیمه حوزه علمیه دارم وحدود۹ماهی هست که دریک شرکت مهندسی ساختمان کارگری می‌کنم وبه ان شرکت گفته‌ام مرابیمه کنیدوتاالان نکرده است می‌توانم ازاوشکایت کنم؟ بیمه حوزه علمیه فعال هست هنوزهم وایشان بایدبیمه می‌کرد؟

ماشین منو دزدیدن و اطلاع دادم به کلانتری ولی با ماشین من زدن به ماشبن دیگه‌ای و میگن خسارت با منه ایا درسته؟

سال ۹۳ طلاق خلعی با ۱۵۰ سکه هر چهار ماهی گرفتم و همسرم هم اعسار داده و هم تقلیل که رد شد از ۹۶ دیگه سکه نداده الان جلبش رو گرفتم و سوالم اینه قاضی میتونه بگه همسرم با پرداخت یه مبلغی آزاد بشه یا نه باید تسویه کنه بدهیش رو؟روند قانونی که همسرم بخواد قسمتی از بدهی رو بده چیه؟

مشاوره حقوقی آنلاین

در واقع داشتن مشاور حقوقی معتبر در قالب یک موسسه حقوقی تخصصی زیر نظر مجموعه ایی از حقوقدانان و وکلای پایه یک دادگستری نوعی سرمایه گذاری در عرصه کار، تجارت و رقابت تلقی می‌شود.عدم اطلاع کافی مدیران و مسئولان شرکت نسبت به قوانین و مقررات، شیوه‌ها و قالب‌های قراردادی، راهکارهای حقوقی در شیوه‌های طرح دعوا و شکایت در مراجع قضایی و داوری نیاز ایشان را به بهره‌مندی از مشاور حقوقی شرکت‌ها و وکیل شرکت‌ها ضروری می‌سازد. لیکن در عمل مشاهده می‌شود مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها بدون اخذ مشاوره حقوقی، درگیر مسائل حقوقی شده و از تمرکز بر روی فعالیت حرفه ایی خود باز می‌مانند و یا حتی در مواردی متاسفانه شرکت‌ها و سازمان‌ها بدون همراه داشتن مشاور حقوقی و وکیل شرکت‌ها بر اساس دفاعی غیر حقوقی و اشتباه با محکومیت مواجه شده‌اند و فعالیت اقتصادی ایشان با مانع رو به رو شده است.

من پدرم ۳ساله فوت شدن حقوقش دریافت می‌کردیم الان ۶ماه من شاغلم و بیمه هستم ایا حقوق پدرم قطع میشه؟؟؟ در ضمن مجردم ولی هنوز قطع نشده

برای انتخاب یک وکیل/کارشناس تلفنی خوب برای مشکل حقوقی خود معیار‌های زیادی است. بخش نظراتی که در پروفایل هر وکیل/کارشناس موجود است می‌تواند به شما کمک کند ولی ما درسایت وکلا را براساس امتیازی که کاربران به رزرو تلفنی می‌دهند رتبه بندی کردیم و وکلا بر اساس رتبه، امتیاز کل درسایت قرار گرفته‌اند.

بنده قرین به ٦ سال در فرمانداری (بخشداری) مشغول به کار بودم ولی حقوق و بیمه‌ام رو دهیاری پرداخت می‌کرد چون مسئول مالی دهیاری‌ها هم بودم ولی در بخشداری مستقر بودم و تمام امورات بخشداری و حتی فرمانداری هم انجام می‌دادم الان بهم گفتن ب دلیل نامه از بازرسی باید برگردی دهیاری و از اینجا بری آیا میتونم از فرمانداری یا بخشداری ب علت اینکه حقوق و بیمه بهم ندادن شکایت کنم و نتیجه بگیرم؟

مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

عضو انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران با شماره عضویت صدا وسیما. مشاور حقوقی شرکت آینده باور تیدا بیش از یکسال بیش از 1000 مشاوره اعم از خانواده-(طلاق /نفقه/اجرت المثل/مهریه نفقه فرزند /اثبات عسروحرج زوجه) مشاوره ملکی(تخلیه /خلع ید /تصرف عدوانی و…)–کیفری (توهین /افترا/تهدید/فحاشی/مواد مخدر/کلاهبرداری/اینترنتی/ضرب وجرح /قتل /سرقت و …) حقوقی مشاوره کمیسیون ماده 100 -تخلفات ساختمانی نکات کلیدی در قراردادها و نکاتی را باید در قرارداد دقت کنید

مشاوره در زمینه جرایم خارج از کشور وموارد مربوط به پلیس اینترپل، ضابط قضایی دادگستری تنظیم اساس نامه وقرارداد و شکواییه ودادخواست ونیز وکالت در طلاق کاربران محترم بهترین نتیجه تماس تلفنی می‌باشد با تایپ کردن چند کلمه نتیجه دلخواه بدست نخواهد امد.. مشاوره حقوقی در زمینه پرونده‌های مالیاتی، فرآیند رسیدگی و رای هیئت‌های مالیاتی، اعتراضات اداری به میزان مالیات تعیین شده. نحوه محاسبه مالیات بر در آمد اشخاص حقیقی و حقوقی و مشاغل مختلف.

ایا دروغ گفتن برای تاریخ نگارش دفتر ثبت سهام شرکت جزو جعل اسناد محسوب میشه میشه براش شکایت کیفری کرد؟ ایا دفتر ثبت سهام جزو اسناد رسمی هست چه حکمی داره تشخیص تاخر تاریخ نگارش دفتر نسبت ب تاریخ گفته شده

در مورد جرایم غیرقابل گذشت که فرد محکوم به پرداخت رد مال شده باشد ایا می‌تواند با طرف مقابل که یک اداره دولتی است توافقرکند و مبلغ را به حساب انها بریزد و رضایت بگیرد و به حساب دادگاه نریزد

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته رایگان

اگر پدر ومادر با رضایت پولی را به حساب یکی از فرزندان واریز کند آن فرزند آن پول را خرج مصارف خود کند ما قصد داریم مشاوره حقوقی حضوری برای تعیین قدر السهم از یک کارشناس رسمی دادگستری استفاده کنیم، خواهشمندم بفرمایید در چه صورت ما می‌توانیم دیگر طبقات را ملزم به پذیرش قدر الهسم تعیین شده بنماییم زن برادرم یک هفتست ترک خانه کرده و مهریه خود را اجرا گذاشته،ماشین برادرم توقیف شده است. برادرم برایش دادخواست تمکین گرفته ولی تا الان خانه نیامده.سوال من اینه که زن می‌تواند بدون اینکه به خانه شوهر برگردد مهریه خود را بگیرد و به صورت جدا زندگی کند؟چون برادرم نمی‌خواد طلاقش بده برادرم بازاریاب هستش و ماشینش رو با کمک صاحب شرکت خریده و صاحب شرکت بدون ماشین اخراجش می‌کنه میتونه اعلام کنه که ماشین وسیله ی‌امرار معاش هست و از توقیف در بیاره یا خیر؟

در یک مورد حقوقی نیاز بیشتری به مشاوره است چرا که مسائل حقوقی از جهات مختلف نیاز به تجربه، تخصص و هوش حقوقی بالایی دارد. شما می‌توانید برای انتخاب یک رستوران جهت صرف شام برای آخر هفته و یا انتخاب یک دکتر دندانپزشک با تجربه و کار بلد با دوستان خود مشاوره کنید، اما در برخی موارد نیاز است فردی که برای مشاوره انتخاب می‌کنیم تجربه و تخصص کافی را داشته باشد.