معاون رییس جمهور با زنان روستایی کردستان دیدار کرد


سنندج- ایرنا- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در استان کردستان به صورت چهره به چهره با جمعی از زنان روستایی در روستای نوره از توابع شهرستان سنندج دیدار کرد.


به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی که روز جمعه به استان کردستان سفر کرده است در جمع تعدادی از زنان روستای نوره حاضر شد و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات آنان قرار گرفت.


وی در دیدار چهره به چهره با زنان این روستا وبازدید طرح اشتغالزایی گروههای خودیار زنان در نوره به بررسی دقیق مشکلات این قشر پرداخت و دستورات لازم برای رسیدگی کامل به موضوعات مطرح شده صادر کرد.


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه سفر خود به استان کردستان باخانواده شهید فتحی زاده از شهدای استان کردستان دیدار و گفت و گو کرد.


وی همچنین از مرکز ناباروری بیمارستان بعثت سنندج و کارگاه تولیدی سموم گیاهی دانش بنیان با ثبت و تجاری سازی سه محصول و تولید سم گیاهی پایه جایگزین سموم شیمیایی بازدید کرد ودر جریان موانع و مشکلات موجود در این مراکز قرار گرفت.


دیدار با خانواده کولبران و زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به استان کردستان است.


وی همچنین با ارائه گزارشی از مصوبات سفر به کردستان در نشست تخصصی با اقشار مختلف زنان و جلسه شورای ادارای استان حضور خواهد یافت.


استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.


دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.


وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده  و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.


استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40