معاون پارلمانی رئیس جمهور بذرپاش از گزینه های جدی وزارت راه


لیلا اسماعیل نژاد







برچسب‌ها







تهران – ایرنا – معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، بذرپاش را یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دانست اما در عین حال گفت که این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور وزیر پیشنهادی را یکشنبه آینده – ۶ آذر – به مجلس معرفی می‌کند.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سیدمحمد حسینی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با آرزوی شفای عاجل برای «رستم قاسمی» وزیر پیشین راه و شهرسازی، درباره احتمال معرفی «مهرداد بذرپاش» برای تصدی این وزارتخانه گفت: بحث آقای بذرپاش به‌عنوان یکی از گزینه‌های جدی در دولت مطرح است اما این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور نامه معرفی وزیر پیشنهادی را به مجلس ارسال کند تا تکلیف این وزارتخانه معلوم شود.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: آقای افندی‌زاده هم که به‌عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی انتخاب شده است، آشنایی و اشراف کافی به مسائل این حوزه دارد و در حال پیگیری امور است.


رئیس‌جمهور یکم آذر ماه، ضمن موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری‌اش، «شهریار افندی‌زاده» معاون حمل و نقل این وزارتخانه را به‌عنوان سرپرست وزارت راه منصوب کرد.