نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رییس جمهور آغاز شد


شهرکرد-ایرنا- حضور شورای اداری چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور در شهرکرد آغاز شد.


به گزارش ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این نشست گزارشی از وضعیت طرحهای چهارمحال و بختیاری را دریافت خواهد کرد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، تعدادی از اعضا هیات دولت و مدیران بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری حضور دارند.


رییس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری، علاوه بر بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت آنها مطلع شد.


وی در ادامه با بازدید هوایی از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بود، به روستایی در یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین مناطق استان چهار محال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.


رییس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه صنعتی دام شهر جونقان فارسان دیدن کرد و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.


در برنامه بعدی رییس جمهور از بزرگترین کارخانه تولید چادر مشکی در این استان دیدن کرد و از نزدیک در روند اجرایی این کارخانه قرار گرفت.


به گزارش ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر استانی به چهارمحال و بختیاری به شهر جونقان رفت و پس از بازدید از این طرح ، دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد صنعتی صادر کرد.




آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40