نقش مهم برنامه های دهه فجر در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی


ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش گفت: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات، برنامه های دهه مبارک فجر امسال نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.


امروز سه شنبه نوزدهم دی ماه، مهندس ایرج موذن در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: تقارن دهه فجر با ایام میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) تقارن مبارکی است و دهه فجر و حرکت ملت ایران در ادامه و برآمده از بعثت پیامبر گرامی اسلام بوده و هدف ملت ایران بازگشت به راه انبیاء الهی، اسلام،‌ پیامبر و اهل بیت(ع) است.


 سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و شور انتخاباتی خواهد داشت.


ایرج مؤذن در ادامه افزود: با توجه به شرایط ویژه امسال به لحاظ اهمیت برگزاری انتخابات و هجمه دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی، لازم است بحث جهاد تبیین در دهه فجر محور و سرلوحه کارهای مدیران قرار گیرد.


سرپرست فرمانداری تالش گفت: دشمن موضوع انتخابات که حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسأله روز کشور است را نیز نشانه گرفته تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی دلسرد کند.


نماینده عالی دولت در تالش دستاوردها و خدمات نظام به مردم را عامل ایجاد امیدواری دانست و گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات گسترده‌ای به کشور و مردم شده و جایگاه اسلام را در دنیا بالا برده است.


مهندس مؤذن گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و نگاه ویژه این دولت بر محرومیت زدایی خدمات گسترده ای از جمله حوزه آب رسانی و نهضت آسفالت معابر روستایی که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است شکل گرفته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز