نماینده پاکدشت انقلاب اسلامی هویت مردم ایران را زنده کرد


تهران- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلام هویت مردم ایران را زنده کرد و آنان را برای مقابله با زیاده‌خواهی استکبار جهانی مقاوم و استوار ساخت.


فرهاد بشیری روز جمعه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم ایران هویت خود را فراموش کرده بودند و عوامل ستم‌شاهی نیز خود به طور کامل در اختیار دشمنان اسلام و استکبار قرار داده و منابع کشور را در اختیار آنان قرار می‌دادند.
وی گفت: در طول تاریخ، هر جا که مردم ایران هویت خود را از دست داده بودند، بدبختی و گرفتاری نصیب ایران شد که نمونه آن را می‌توان در جدا شدن بخش‌های وسیعی از کشور مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل، بار دیگر به ملت هویت بخشید و باعث شد تا دستاوردهایی که امروز همگان به آن اعتراف می‌کنند به دست آمده و هیچ کشور مستکبری نتواند چشم طمع به  ایران اسلامی داشته باشد.
بشیری افزود: این که امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی با پرتاب موشک خیبر با برد هزار و ۴۰۰ کیلومتری اقتدار ایران اسلامی به نمایش می‌گذارد، به برکت همان هویتی است که انقلاب اسلامی به مردم ایران بخشیده است.
وی اظهار داشت: امروز شاهدیم که تیم مذاکره کننده هسته‌ای به پشتوانه حضور مردم در صحنه و اقتدار نظام و دفاعی کشور در صحنه مذاکرات حضور پیدا کرده و با اقتدار از حق مردم دفاع می‌کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم با وجود تمامی مشکلات، پای انقلاب ایستاده و در مسیر شهدا گام برمی‌دارند و ثابت می‌کنند که هیچ گاه دست ار آرمان های انقلاب بر نمی‌دارند.
وی تأکید کرد: حضور با صلابت مردم در مراسم ۲۲ بهمن امسال نشان داد که تحریم و فشارهای اقتصادی نمی‌تواند پیوند میان مردم و نظام را از بین ببرد.