نکونام مقابل تیم نفت مسجدسلیمان بازی سختی داریم


اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه می‌دانیم تیم نفت مسجدسلیمان به امتیاز بازی برابر تیم ما نیاز دارد گفت: بازی کردن با تیم‌هایی که برای بقا و یا کسب سهمیه می‌جنگند، همیشه سخت است.


به گزارش ایرنا جواد نکونام روز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان در اهواز بیان کرد: بازی آسانی در مقابل تیم مسجدسلیمان در پیش نداریم و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.


وی با بیان اینکه در بازی فردا باید با تمرکز بالا و عطش بردن، بازی کنیم تا به هدفمان برسیم افزود: فیلم بازی‌های تیم نفت مسجدسلیمان را نگاه کرده و می‌دانیم که تیم با کیفیتی هستند لذا بازیکنان ما باید با آمادگی کامل و با ذهنیت برنده وارد زمین شوند.


سرمربی تیم فولاد گفت: با توجه به اینکه هفته قبل به راحتی ۲ امتیاز بازی را از دست دادیم، فردا نیاز به برد داریم و در این خصوص با بازیکنان صحبت کرده‌ام. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.


وی در پاسخ به این پرسش که سرمربیان دیگر تیم ها از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، بیان کرد: اگر قرار باشد در مورد هزینه صحبت شود، ما فاصله خیلی زیادی با برخی تیم‌ها داریم. تیم ما ۲ سال هزینه نکرده و امسال توانستیم بازیکن جذب کنیم اگرچه هنوز فهرست ما جای خالی دارد. بازیکنان ما با وجود ابتلا به کرونا و مصدومیتی که داشتند در ۲ سال طاقت‌فرسا برای تیم زحمت کشیدند و من از آنها تشکر می‌کنم.


نکونام گفت: ما ۲ سال هزینه نکردیم در صورتی که تیم‌های دیگر هزینه‌هایی کرده‌اند که ما باید چهار سال خرج کنیم تا به میزان هزینه تیم‌های مدعی برسیم البته با همین شرایط توانستیم ۲ جام کسب کنیم و مردم خوزستان و هوادارانمان را خوشحال کنیم که این نکته مهمی است. امسال نیز ما از کمترین حقمان استفاده کردیم و توانستیم بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم.


وی با اشاره به اینکه ۱۶ بازی را از دست داده‌ایم و باید فقط به یک نیم‌فصل فکر کنیم افزود: برای داشتن یک تیم قوی و مدعی، باید از روز اول و ۴۵ روز قبل از شروع مسابقات، برای بدنسازی و آمادگی تیم برنامه‌ریزی شود تا به هدف رسید. خوشحالم این شرایط را در نیم‌فصل به دست آورده و در هر بازی برای عملکرد بهتر و پیشرفت می‌جنگیم.


تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خانگی خود از نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد.