وزیران نیرو و ورزش به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند


تهران- ایرنا- علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و سید حمید سجادی وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات نماینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه تا سه شنبه جلسات خود را برگزار می کنند.


کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یک شنبه و دوشنبه  تشکیل جلسه می‌دهد. دعوت از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و ارائه گزارش در خصوص نقش اقتصاد دانش بنیان در بخش مسکن و حمل و نقل و نیز رسیدگی به لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت سوخت، دستور کارهای جلسه روز یک شنبه کمیسیون عمران است.


همچنین دعوت از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ارائه گزارش در خصوص طرح های هادی روستایی و سپس بررسی درخواست تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و دعوت از علی اکبر محرابیان وزیر نیرو جهت ارائه گزارش در خصوص تامین آب شرب در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون عمران قرار دارند.


گفتنی است؛ کمیته مسکن و عمران  شهری و روستایی کمیسیون عمران مجلس نیز روز  ۲۹ برنامه‌های معاونین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را استماع و مورد بررسی قرار می‌دهد.


وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون انرژی می آید


علی اکبر محرابیان؛ وزیر نیرو روز سه شنبه هفته آینده جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیون انرژی مجلس شواری اسلامی می آید. همچنین این کمیسیون روز یکشنبه گزارش مصوبات حوزه انرژی در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ توسط اعضای تلفیق بودجه و تدوین راهکاری برای نظارت بر اجرای مصوبات مذکور به نمایندگان کمیسیون انرژی را بررسی می کند. 


کمیسیون جهش و رونق تولید:


کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد. طرح تاسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش مصالح ساختمانی ویژه جهش تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وزیر ورزش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی می آید


 سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان جهت پاسخگویی به سوال نمایندگان  روز دوشنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد. همچنین این کمیسیون روز یکشنبه ، بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ در دیدار با مسئولان نظام در دستور کار خود دارد و رای گیری در خصوص درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد  فدراسیون سوارکاری از دیگر برنامه‌های این کمیسیون است.


کمیته میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی هم در روز یکشنبه؛ استماع گزارش عملکرد و برنامه‌های معاونان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را مورد بررسی قرار می‌دهد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40