وزیر ورزش اعتبارات ورزش گلستان در دولت سیزدهم ۲ برابر شد


گرگان – ایرنا – وزیر ورزش و جوانان گفت: با نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه ورزش استان‌ها، اعتبارات تخصیص یافته به حوزه ورزش گلستان ۲ برابر شد که تلاش می‌کنیم با استفاده از آن پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان را تا حد امکان تکمیل کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا،حمید سجادی که در قالب سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیات دولت روز جمعه به استان گلستان سفر کرده در شهر کلاله به ایرنا اظهار داشت: پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است و این برنامه در تمام استان‌ها جزو اولویت‌ها قرار دارد.


وی  ادامه داد : در مجموع ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد که برخی پروژه‌های ملی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می‌شود و پروژه‌های استانی هم توسط اداره کل ورزش و جوانان گلستان تکمیل خواهد شد.


سجادی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در تسریع اتمام پروژه‌هایی مانند زمین چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی تلاش خواهد کرد.


وزیر ورزش و جوانان افزود: گلستان دارای مزیت‌های زیادی در ورزش‌های مختلف است که تکمیل طرح های نیمه تمام و ایجاد فرصت مناسب برای ورزش، استعدادهای جوان را در مسیر پیشرفت بیشتر قرار خواهد داد.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح امروز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.


دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.


آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.