۳۰ خودروی گرفتار در برف شیروان رهاسازی شد


بجنورد-ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در این شهرستان خراسان شمالی، نیروهای هلال احمر ۳۰ خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کردند.


محسن نوروزی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خودروها در مسیر شیروان-فاروج و شیروان-بجنورد گرفتار در برف شده بودند که با حضور نیروهای هلال احمر و با کمک زنجیرچرخ رهاسازی شدند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ اتوبوس مسافربری از جاده منحرف شده بودند که ۲ مصدوم این اتوبوس شهرستان منتقل و ۶۵ نفر از مسافران دیگر در مسجد روستای سیساب و سالن مدیریت بحران شیروان اسکان داده شدند.


نوروزی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و آماده باش ۱۱ تیم هلال احمر شیروان اضافه کرد: برای اسکان، خدمات دهی بهتر به مسافران و فضای مناسب با شهرداری جهت در اختیار گذاشتن سالن مدیریت بحران و ۲ باب آموزشگاه با آموزش و پرورش هماهنگی های لازم صورت گرفت که پتو و موکت برای آن مهیا شد.


سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: اکنون اکیپ های راهداری در محورهای مختلف مستقر هستند و امدادگران جمعیت هلال احمر و پلس راه نیز برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش به سر می برند. 


نوروزی افزود: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت مسافرت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند و حتما تجهیزات زمستان بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.


 در پی بارش برف در برخی مناطق شیروان ارتفاع برف تا ۴۰ سانتی متر رسید.


شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40