با سایت های معروف گردشگری دنیا آشنا شوید

اگر از مریخ به زمین نگاه کنید و بخواهید یک جا برای فرود آمدن پیدا کنید، انتخاب شما کجاست؟


به گزارش ایسنا به نقل از فلای تودی، اگر یکی از ساکنین عادی کره زمین باشید ممکن است به بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا فکر کنید. شاید دلتان بخواهد روی نوک برج ایفل فرود بیایید، یا روی یکی از کابین‌های چرخ‌وفلک لندن، اما واقعیت این است که هیچ‌کدام از مکان‌هایی که شما می‌شناسید، برای فرود آمدن مناسب نیست. جهان پر از مکان‌های عجیب‌ و غریب، ناشناخته، بکر و به‌ طرز باورنکردنی زیباست. اگر موبایلتان روی مریخ آنتن بدهد تنها کاری که باید انجام بدهید چند کلیک ساده در گوگل است! کافی است سری به معروف‌ترین سایت‌های گردشگری دنیا بزنید. این سایت‌های عجیب تمام نقاط کره زمین را می‌شناسند. اگر باورش برایتان سخت است کافی است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


تریپ ادوایزر | سایت مسافرهای ناراضی!


اگر چیزی که سفارش می‌دهید همیشه با چیزی که در واقعیت به دستتان می‌رسد، زمین تا آسمان فرق می‌کند، باید از تریپ ادوایزر استفاده کنید. تریپ ادوایزر یکی از بهترین سایت‌های گردشگری دنیاست و مخصوص کسانی است که تمام جنبه‌های سفر برایشان اهمیت دارد.


شاید فکر کنید که اجاره یک اقامتگاه در روستاهای گینه نو به شدت ریسکی است اما فقط باید روی این نقطه از جهان کلیک کنید و لیست اقامتگاه‌ها را ببینید. حالا روی یک اقامتگاه کلیک کنید تا فهرستی از نظرات کاربرها از تمام نقاط دنیا جلو رویتان ظاهر شود. از رنگ پتوها، تا طعم صبحانه، بوهای عجیب و غریب و حتی نحوه سلام کردن کارمند هتل برایتان نمایان می‌شود. این‌ها دیگر عکس‌های رنگی یا تبلیغات نیست. شما حالا این فرصت را دارید که واقعی انتخاب کنید.


اگر می‌خواهید “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما، هتل و حتی ماشین کرایه‌ای را با در نظر گرفتن حساس‌ترین فیلترهای ممکن رزرو کنید، تریپ ادوایزر یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.


گزینه دیگری که تریپ ادوایز را در فهرست معروف‌ترین سایت‌های گردشگری دنیا قرار می‌دهد، تعداد اقامتگاه‌های ارزان است. این سایت در جست‌وجوهای اینترنتی بیشترین تعداد اقامتگاه زیر 75 دلار را داشته است.


اکسپدیا | یک تور لیدر حرفه‌ای


اکسپدیا یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های گردشگری دنیا است. اگر دلتان می‌خواهد تمام برنامه‌ریزی سفرتان را به دست یک تور لیدر حرفه‌ای و کارکشته بسپارید، اکسپدیا را انتخاب کنید.


اکسپدیا یکی از بهترین سایت‌ها برای برنامه‌ریزی سفر است. این سایت طراحی ساده‌ای دارد. کافی است مقصدتان را مشخص کنید تا اکسپدیا بهترین هتل، بلیط هواپیما و اتومبیل کرایه‌ای در مقصد را برایتان نمایش دهد.


می‌خواهید تا چه مقدار برای این سفر هزینه کنید؟ در چه تاریخی به مسافرت بروید و چه معیارهایی برای هتل یا پروازتان دارید؟ همه چیز را در اکسپدیا فیلتر و گزینه کلیک را انتخاب کنید. برنامه سفر با هزینه موردنظر روبه‌رویتان ظاهر می‌شود.


البته یکی دیگر از گزینه‌هایی که اکسپدیا را جزو معروف‌ترین سایت‌های گردشگری جهان قرار می‌دهد، در نظر گرفتن مالیات و کارمزد است. خیلی از سایت‌ها فقط قیمت رزرو هاستل یا هتل را در سایت قرار می‌دهند و هزینه مالیات را در نظر نمی‌گیرند. در این صورت شما با رسیدن به مرحله پرداخت ناگهان متوجه تفاوت عجیب قیمت می‌شوید اما اکسپدیا این مشکل را حل کرده است، قیمت‌های اکسپدیا قیمت‌های تمام شده هستند؛ این یعنی یک اقامتگاه 100 دلاری قرار نیست برایتان 200 دلار آب بخورد.


فراموش نکنید که بخشی از شهرت اکسپدیا به تخفیف‌های هیجان‌انگیز برمی‌گردد. اگر در خرید بلیط از اکسپدیا استفاده کنید، می‌توانید برای سفرهای بعدی یا رزرو هتل تخفیف‌های خوبی از این سایت بگیرید.


بوکینگ دات کام | تجربه‌ای متفاوت از سفر


اگر اهل سفر کردن باشید، حتماً اسم بوکینگ به گوشتان خورده است. این سایت یکی از بزرگترین سایت‌های گردشگری جهان است و متنوع‌ترین اقامتگاه‌های دنیا را دارد. این یعنی حتی اگر بخواهید زیر پونز نقشه فکر رزرو هتل باشید، حتماً چند گزینه در بوکینگ دات کام پیدا می‌کنید!


البته کمیت همیشه تضمین‌کننده کیفیت نیست. خیلی از گردشگران اعتقاد دارند اگرچه بوکینگ بیشترین تعداد اقامتگاه را در جهان دارد، اما همیشه ارزان‌ترین سایت رزرو هتل نیست! بوکینگ دات کام به این ادعا پاسخ جالبی داده است. اگر شما هاستل، هتل یا آپارتمانی را در بوکینگ رزرو کنید و تا بیست‌و چهار ساعت بعد همان محل را با قیمت کمتری در سایت‌های مشابه پیدا کنید، بوکینگ مابه‌التفاوت آن را به شما پرداخت می‌کند.


البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در سایت بوکینگ با در نظر گرفتن مالیات و کارمزد حساب شده‌اند و شما زمان پرداخت با تفاوت قیمت مواجه نمی‌شوید.


با سایت‌های معروف گردشگری دنیا آشنا شوید


فلای تودی، مرجع بلیط ارزان هواپیما


هر کجای جهان که بخواهید بروید، از جنگل‌های مکزیک گرفته تا روستاهای گینه نو کافی است فقط و فقط مقصدتان را سرچ کنید!


فلای تودی یکی از مرجع‌های خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیماست. دوست دارید بدانید بهترین قیمت بلیط در چند روز آینده چیست؟ شنبه ارزان‌تر است یا سه‌شنبه؟ کافی است تقویم قیمتی فلای تودی را چک کنید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دسته‌بندی نشده
خرید باتری هواوی با گارانتی  ۹ ماهه

خرید باتری هواوی با گارانتی  ۹ ماهه باتری‌ها، به‌عنوان قلبی برای عملکرد گوشی‌های هوشمند، از اهمیت بسزایی برخوردارند.

دسته‌بندی نشده
چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟

چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟ Posts / 16/04/2024 چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟ برای یافتن کار در دبی، شهری که به دلیل فرصت‌های شغلی فراوان و سبک زندگی لوکسش شناخته شده است، چندین مرحله کلیدی وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید. در این مقاله، به بررسی این مراحل می‌پردازیم تا شما را …

دسته‌بندی نشده
the best souvenirs from Indonesia

the best souvenirs from Indonesia I can provide you with a list of popular souvenirs from various cities.