آشنایی با اینستاگرام


ما در این مقاله قصدداریم تا شما را با اپلیکیشن محبوب اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم. اگر شما نمیدانید که این اپلیکیشن چیست و چه کاربرد هایی دارد با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را در مورد امکانات این اپ و تاریخچه ی آن در کشور های گونان صحبت کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم که اینستاگرام چیست باید به این تعریف برسیم که شبکه ی اجتماعی است که همه ی افراد با هر شرایط سنی با گذاشتن فیلم و عکس در این اپ در آن به فعالیت میپردازند.

اینستاگرام اپلیکیشنی است که محتوای آن بیشتر بر پایه ی فیلم و عکس است اما امکان قرار دادن متن نیز در آن وجود دارد. چه در استوری ها و چه در پست ها شما میتوانید متن دلخواه خود را بنویسید و انتشار دهید.

برخلاف توییتر و فیس بوک که محتوای آن ها متن گراست ینستاگرام کاملا گرافیک محور است و این اتفاق باعث جذابیت و محبوبیت این اپلیکیشن در سراسر جاهن گردیده.

در این شبکه ی اجتماعی انواع و اقسام فعالیت ها انجام میشود از جمله فعالیت های تفریحی اجتماعی سیاسی و یا کسب و کار همگی در این شبکه ی اجتماعی محبوب جای گرفته است. این شبکه ی اجتماعی از پر کاربرد ترین و شاید باید گفت محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شمار می آید و در آن ملیارد ها نفر فعالیت دارند و از آن استفاده میکنند شما نیز میتوانید تمام علاقمندی و یا کسب و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما میتوانید با یادگیری ترفند های مختلف اینستاگرام و کسب مهارت هایی همچون دایرکت مارکتینگ و … کسب و کار خود را معرفی و فروش خود را بالا برده و رونقی به کارتان بدهید. امروزه بسیاری از مردم جهان با استفاده از این اپلیکیشن توانسته اند کسب درامد کنند و حتی اشتغال زایی نیز انجام دهند. در عصری که ما زندگی میکنیم جهان روزه به روز بیشتر به فضای مجازی وابسته تر خواهد شد و این امر بدیهی میباشد.

این اپلیکیشن بسیار پر کاربرد و متنوع است و اکثر سلبریتی های جهان از این اپلیکیشن استفاده میکنند و شما میتوانید با این اپلیکیشن از به روز ترین اخبار این سلبریتی ها با خبر شوید.

امروزه به دلیل بیماری هایی مانند ویروس کرونا بیشتر ارتباطات به صورت مجازی شده و اینستاگرام از بهترین گزینه ها برای خبر دار شدن از حال دیگران و نیز برای اوقات فراقت نیز گزینه ی مناسبی میباشد.

اینستاگرام اپلیکیشنی است که خود را به روز میکند و هر ماه یا هر چند ماه یکبار یک آپدیت جدید دارد تا بتواند مشکلات نرم افزاری خود را حل کرده و امکانتی جدید در اختیار کاربران خود قرار دهد و به علت دارا بودن مخاطبان بسیتر زیاد موجب شده تا دایره ی ارتباطی افراد گسترش پیدا کرده و عده ای با اهداف و یا مقاصد مشترک بتوانند با هم ارتباطی موثر ایجاد کنند.

از دیگر نکاتی که باید به شما بگوئیم چگونگی ورود به اینستاگرام است. شما میتوانید از طریق آیدی فیسبوک خود وارد اینستاگرام شوید که این روش اجباری نیست اما اگر خواهان این هستید که اینستاگرام خودتان را به اکانتی دیگر سوئیچ کنید حتما میبایست به اینستاگرام آیدی خود را بدهید

همچنین مقاله نحوه پاسخ دادن به دایرکت را مطالعه بفرمایید

منبع : آکادمی پارین