آیت الله عاملی دولت توجه ویژه به روستاهای درگیر برف استان اردبیل


اردبیل- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف در استان، خواستار توجه ویژه دولت به نقاط روستایی آسیب دیده از برف در این استان شد.


به گزارش ایرنا، در پی بارش سنگین برف در اغلب مناطق استان اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی روز سه‌شنبه در حساب کاربری توییتر خود نوشت: در این موسم بسیاری از روستاییان عزیز ما با فروش شیر ارتزاق می‌کنند و با بسته شدن راه‌های روستایی به ویژه در منطقه موران و انگوت (از توابع شهرستان گرمی) شیر روی دست روستاییان مانده است.


وی افزود: در بعضی روستاها برق قطع شده است و اداره برق می‌گوید که تا راه‌ها باز نشود، ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.


نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل در توییت دیگری نوشت: انتظار از مسئولان درک عمق گرفتاری است؛ دولت محترم برای مناطق سیل‌زده و حوادث دیده در استان‌های دیگر بودجه خسارت می‌دهد و انتظار این است که مناطق گرفتار ما نیز از عنایت ویژه دولتی برخوردار گردند.


بارش برف در بخش وسیعی از استان اردبیل که از سه روز پیش آغاز شده، همچنان به شکل خفیف در برخی مناطق به خصوص در نواحی کوهستانی استان ادامه دارد و هم اکنون مناطق وسیعی از این استان سفیدپوش شده است.


بارش برف همراه با کولاک در حال حاضر در اکثر محورهای ارتباطی استان اردبیل از جمله در گردنه‌های الماس، صائین، حیران، لنگان، قره آغاج، اسالم و بودالالو ادامه دارد و با وجود تلاش‌های عوامل راهداری در چند روز گذشته، همچنان راه ارتباطی ۲۲۰ روستای این استان مسدود است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40