اخباری حریف عباس زاده و ریکانی نشد تراکتور در بحران ماند و منصوریان


تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گل طالب ریکانی از سد تراکتور گذشت تا درخشش اخباری هم نتواند مانع ثبت شکستی دیگر برای پرشورها شود.


به گزارش ایرنا، تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶ در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری دست پیدا کرد.


این بازی در شرایطی برگزار شد که تراکتور زوونیمیر سولدو سرمربی و ۶ مهره خود یعنی پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار نداشت.


شاگردان علیرضا منصوریان برای جبران شکست سه بر صفر دور رفت و کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی، در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه نماینده تبریز خلق کردند ولی درخشش فوق العاده محمدرضا اخباری، دروازه بان و کاپیتان تراکتور مانع از فروپاشی دروازه پرشورها شد.


در دقیقه ۸۰ طالب ریکانی، ستاره صنعت نفت به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و خیلی زود اثر خود را گذاشت. کاپیتان نفتی ها در دقیقه ۸۵ یک بار دیگر با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه تیمش را به یک برد حیاتی رساند. در این مسیر محمد عباس زاده هم به ریکانی کمک کرد چرا که روی شوت او با سر اثر گذاشت و مسیرش را تغییر داد. عباس زاده دقایقی قبل از این گل هم به اشتباه نزدیک بود دروازه تیم خودی را باز کند اما ضربه سرش به تیر برخورد کرد. این سومین گل ریکانی در این فصل بود که برای تیم منصوریان به ثمر رسید. او در بازی قبل مقابل ذوب آهن هم با شوت پای چپش سه امتیاز را برای نفت به ارمغان آورده بود.


صنعت نفت با ثبت چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر ۲۵ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رسید تا به کلی اوضاعش در جدول تغییر کند. تراکتور نیز برای هفتمین هفته متوالی به برد نرسید و با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت تا اوضاعش بدتر از قبل شود.


ترکیب تراکتور


محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، آرش قادری، سعید ایران خواه، عبدالله ناصری، محمد قنبری، اکبر ایمانی، علی نجفی، علی دشتی، مهدی کیانی و محمد عباس‌زاده


ترکیب صنعت نفت


فرزین گروسیان، حسین ساکی رضا یزدان دوست، میثم تهی دست، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری، سیدفاخر تهامی، حسن بیت سعید، مهدی ممی زاده عباس بوعذار، رضا جبیره