بولونیا قربانی خشم لاتزیو ساری سهمیه اروپا می خواهد


تهران- ایرنا- تیم فوتبال لاتزیو با شکست سه بر صفر بولونیا، باخت در جام حذفی مقابل میلان را به دست فراموشی سپرد و در رده ششم جدول رده بندی سری‌آ ایستاد.


به گزارش ایرنا، تیم‌های لاتزیو و بولونیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.


شاگردان مائوریتسیو ساری که به تازگی از جام حذفی کنار رفته بودند، در ادامه روند خوب خود در لیگ به دومین پیروزی سه بر صفر متوالی دست یافتند تا همچنان در کورس سهمیه اروپایی باقی بمانند.


ابتدا چیرو ایموبیله در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی گل زد تا با ۱۹گل به صدر جدول گلزنان صعود کند. در ادامه ماتیا زاکانی بود که روز درخشانی را برای خودش رقم زد و ۲ بار در دقایق ۵۳ و ۶۳ دروازه بولونیا را باز کرد تا پیروزی بیانکوچلستی شیرین‌تر شود.


لاتزیو با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. فاصله آنها با احتساب ۲ بازی بیشتر نسبت به آتالانتا رده پنجمی، یک امتیاز است. آ.اس رم، همشهری لاتزیو نیز با یک بازی کمتر ۳۹ امتیازی بوده و رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.


بولونیا هم با تحمل شکست دوازدهم خود در این فصل، با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد. سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صربستانی بولونیا سابقه بازی در لاتزیو را در کارنامه خود دارد.


تهران- ایرنا- تیم فوتبال فیورنتینا در دیداری خانگی برابر لاتزیو متحمل شکست سنگین شد.