اهدای ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان


ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن گفت: به‌مناسبت این ایام فرخنده ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش گیلانی اهدا می‌شود.


عباس اهرابی امروز، ۱۱ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زنده نگه داشتن و پاسداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه همگانی است و امسال تقارن سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه و اهمیت خاص روحیه ولایت‌مداری، خدمت خالصانه و مؤمنانه و اشاعه و ترویج پیام مقاومت است.


وی با بیان اینکه این نهاد در راستای بصیرت افزایی و بررسی نقش مکتب حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است، گفت: برگزاری جلسات معرفتی در راستای تبیین اندیشه‌ها و بررسی ابعاد شخصیت سردار دلها برای جامعه هدف یکی از این برنامه‌هاست.


مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج، تبلیغ و اجرای طرح حامی یابی فرزندان اکرام و محسنین، برپایی میز خدمت جهادی، تداوم کمک‌های مؤمنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و فضاسازی محیط اداری از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام می‌باشد.


اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، گفت: تکریم مادران شهدا، تقدیر از بانوان خیر، حضور در خانه سالمندان و دلجویی از مادران تحت پوشش، خدمات ویژه به مادران نخبه تحت پوشش و برنامه‌هایی مختص همکاران زن شاغل در این نهاد، از اقدامات طی این هفته می‌باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی