عضو ارشد حماس اثر حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در نبرد طوفان الاقصی


عضو ارشد حماس گفت نقش و اثر شهید سلیمانی و همرزمان او در نبرد طوفان‌الاقصی دیده می‌شود.


به گزارش ایسنا، در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» مراسمی به این مناسبت با حضور گسترده مردمی و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در شهر «صیدا» واقع در جنوب لبنان برگزار شد.


«مجتبی امانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت طی سخنرانی در این مراسم، به آخرین تحولات غزه پرداخت و گفت که طرف‌های آمریکایی و اروپایی که آخرین آن‌ها وزیر خارجه انگلیس بود، با ایران تماس برقرار کرده و خواستار عدم گسترش دایره جنگ شدند.


امانی خاطرنشان کرد: پاسخ ما به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یکی بود، مبنی بر اینکه «شما مسئول گسترش دایره جنگ هستید».


«حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در گفت‌وگوی تلفنی «دیوید کامرون» همتای انگلیسی خود با محکوم کردن سکوت برخی دولت های غربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین که به شهادت بیش از ۲۱ هزار غیر نظامی در غزه منجر شده، گفت: جمهوری اسلامی ایران حماس را یک نهضت آزادی بخش علیه اشغالگری و آپارتاید می‌داند.




سفیر ایران در لبنان همچنین گفت: آنچه در فلسطین و منطقه در حال رخ دادن است، می‌تواند جهان را تغییر دهد و ما مطمئن هستیم وارد عصر پیروزی مستضعفان شدیم.


وی خاطرنشان کرد: آنچه در حال رخ دادن است ثابت می‌کند که خطر رژیم نازیسم تمام منطقه را هدف قرار داده و این رژیم خون‌آشام در حال کشتار و جنایت است.


امانی در بخش دیگری نیز گفت که «شهید سیدرضی موسوی بعد از حمایت‌های گسترده از محور مقاومت در زمینه‌های مختلف و پشتیبانی از ملت فلسطین به رفیق راه خود حاج قاسم سلیمانی پیوست».


«اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس نیز تاکید کرد که طوفان‌الاقصی تنها برای غزه نبود بلکه برای آزادسازی بود و رهبران غزه با حکمت و اقتدار در سیاست و میدان نبرد را مدیریت می‌کنند.


حمدان خاطرنشان کرد که مردم غزه بدون اهتمام ورزیدن به تمام دشمن در حال محقق کردن پیروزی برای امت اسلامی هستند و لبنان، یمن و عراق نیز در این پیروزی شریک هستند.


وی گفت که نقش و اثر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او در این نبرد دیده می‌شود.



منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی
بیشتر بخوانیمیادگیری زبان انگلیسی