پیوست رسانه ای و فرهنگی لازمه پروژه های شهری در بجنورد است


ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، بر ضرورت توجه به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی برای پروژه‌های شهری مرکز استان تاکید کرد.


جمشید عین بیگی در نخستین جلسه کمیته رسانه و فضای مجازی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در شهرداری انجام شود و شورای اسلامی شهر نیز به آن توجه داشته باشد، توجه به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی است تا خروجی بهتر و بیشتری داشته باشد.


وی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی در عین ظاهر ساده‌ای که دارند، نیازمند تفکر، تجربه و توجه به ضرورت‌هاست که اگر مورد غفلت واقع شود در این جنگ رسانه‌ای دشمنان این کشور، ضرر می‌کنیم.


وی ادامه داد: فقدان پیوست فرهنگی رسانه‌ای باعث مهاجرت، ایجاد رفت‌وآمد غیرضروری در شهر، افزایش ترافیک و آلوده شدن هوا خواهد شد و وجود این پیوست، نیازهای روزانه فرهنگی افراد را در همان محلی که هستند تأمین می‌کند و باعث می‌شود مردم از سهم سرانه فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی خود بی‌نصیب نمانند.


عین بیگی تصریح کرد: رسانه‌ها نیز حلقه وصل مردم و مسئولان هستند. هرچند مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر به نحوی از طریق مردم انتخاب و منصوب می‌شوند اما رسانه‌های از مشکلات کف جامعه مطلع هستند و می‌توانند برای حق مشکلات، بسیار تاثیرگذار باشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز