بارسلونا برنامه ای برای بازگشت مسی ندارد


تهران – ایرنا – رییس باشگاه بارسلونا با تاکید بر اینکه برنامه‌ای برای بازگشت مسی به این باشگاه نداریم، اعلام کرد که با ۲ بازیکن قرارداد بسته است و نسبت به جذب «ژائو فلیکس» علاقمند است.


به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، خوان لاپورتا در برنامه «تو خواهی گفت» رادیو کاتالونیا در پاسخ به این پرسش که علاقمند به بازگشت مسی به نیوکمپ هست یا خیر؟ اظهار داشت: علاقمند هستم زیرا مسی یکی از بزرگان است اما هیچ تماس شخصی بین ما وجود ندارد زیرا او در پاریس است. البته که من همواره او را با محبت به یاد می‌آورم. ضمن اینکه درباره گزینه بازگشت وی به نیو کمپ باید بگویم هیچ پیامی از مسی و مدیر برنامه او برای بازگشت به بارسا دریافت نکرده‌ام و ما هم در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنیم.


وی تاکید کرد: در حال ساختن یک تیم جدید با بازیکنان باتجربه هستیم. اما به لئونل مسی که بهترین بازیکن جهان است، به عنوان یک بازیکن و یک فرد شایسته احترام قایل هستم.


رییس باشگاه بارسلونا درباره حضور تیم بارسلونا در لالیگا و لیگ اروپا هم خاطرنشان کرد: تیمی قوی برای قهرمانی در لالیگا داریم و با تیم خوب و مربیگری فوق‌العاده ژاوی به آخرین مرحله رقابت‌ها خواهیم رسید.


لاپورتا درباره نقل و انتقالات و تعویض یا تمدید بازیکنان هم تشریح کرد: درباره دمبله باید بگویم او را دوست دارم و بازیکن بزرگی است. به دمبله هم مانند سرخئی روبرتو که قراردادش در ۲۰ دسامبر منقضی می‌شود پیشنهاد دادیم که اگر توافق حاصل شود در تیم خواهد ماند.


وی ادامه داد: درباره انتخاب هالند یا امباپه هم باید بگویم که هر چند هالند به وضوح اعلام کرده که می‌خواهد برای بارسا بازی کند اما هر ۲ باید ابراز تمایل رسمی کنند تا به بارسا بیایند و اگر این کار را نکنند، کار ما دشوار خواهد بود. هنوز خواسته‌های خود را به ما منتقل نکرده‌اند و در حال حاضر و با این شرایط، حضور آن‌ها در بارسلو شاید محقق نشود.


رییس باشگاه بارسلونا در پاسخ به اینکه محمد صلاح را دوست دارید یا لواندوفسکی؟ گفت: هیچ اسمی از افراد نمی‌برم، اما بازیکنان خوب دوست دارند به بارسا بیایند. درباره ژائو فلیکس فقط بگویم که فلیکس را خیلی دوست دارم و مدیر برنامه او این را می‌داند و امیدوارم او را در تابستان داشته باشیم.


لاپورتا در بخشی دیگر از این گفت و گو، درباره ارقام قرارداد باشگاه بارسلونا با حامی خود اسپاتیفای هم توضیح داد: قرارداد خوبی است و در واقع بهترین قرارداد تاریخ است زیرا ما را به یک شرکت معروف که تقریباً همه روی موبایل خود دارند، مرتبط می کند. تلاش می کنم تا آخر هفته ارقام را مشخص کنم اما به طور حتم این رقم باشگاه را از وضعیت کنونی رها می‌کند ضمن اینکه باشگاه را به دنیای موسیقی و فناوری مرتبط می‌کند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40