جامعه روحانیت مبارز مردم سالاری دینی با قوت و اقتدار تداوم یافته


تهران – ایرنا – جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب توانسته از میراث بزرگ بنیانگذار انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت با همه وجود پاسداری کرده و اکنون پس از سه دهه می توان اذعان کرد مردم سالاری دینی با قوت و اقتدار تداوم یافته است.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، جامعه روحانیت مبارز در این بیانیه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با عنایات الهی چهل و سومین بهار خود را با صلابت، شکوه و عزت پشت سرگذاشت و در آستانه چهل و چهارمین سال، مصمم تر از هر زمان می رود تا گام های بلندتری را در راستای تحقق همه اهداف و آرمان های انقلاب بردارد.


این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی ایران برگرفته و برخاسته از اسلام ناب با برخورداری از جامعیت فرهنگی، تمدنی، تاریخی و محتوایی و متکی به گفتمان نبوی و علوی، متناسب با شرایط و ویژگی های امروز توانسته جریان متفاوتی را برابر بشریت سرگردان در چنبره سوسیالیسم و لیبرالیسم و مکاتب الحادی ارائه کند و در تلاش است با انوار تابان اسلام، افق امیدوار کننده ای را جلوی راه انسان های تشنه حقیقت قرار دهد.


در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب های معاصر همچون انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر شوروی تنها انقلابی است که پس از گذشتن از چهار دهه بر حفظ آرمان های خود استوار بوده و توانسته با همه فشارها و گرایشات، انحرافات و لغزش های درونی مقاومت کرده و بر آرمان های خمینی کبیر پافشاری کند.


این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی ایران با هدایت ها و رهبری های هوشمندانه آیت الله خامنه ای توانسته از میراث بزرگ بنیانگذار انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت با همه وجود پاسداری کرده و اکنون پس از سه دهه از ارتحال آن رهبر بزرگ می توان اذعان کرد مردم سالاری دینی با قوت و اقتدار تداوم یافته است.


جامعه روحانیت مبارز در بیانیه خود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با توجه به عمق و گستره آن همواره با دشمنی ها و کینه توزی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انبوهی از دسیسه های آشکار و پنهان جریان های ملی گرا و غرب زدگان و عناصر قدرت طلب و واماندگان از جریان انقلاب مواجه بوده که به برکت رهبری مقتدر آن در طول دهه های گذشته با تکیه بر ایمان و عمل مردم انقلابی و مؤمن توانسته با همه توطئه ها مقابله کرده و آن را را در مسیر اهداف خود به پیش ببرد.


این بیانیه می افزاید: واقعیت فراروی همگان این است که به رغم همه دست آوردهای گران سنگ انقلاب در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی، پژوهشی، صنعتی، نظامی و در حال حاضر مردم از حیث اشتغال و معیشت در تنگنای شدید قرار دارند و ناجوانمردانه زندگی اقشار آسیب پذیر با سختی روبه روست البته این مشکلات ناشی از تحریم و فشار ظالمانه استکبار جهانی است.


در این بیانیه آمده است: با توجه به این که مهمترین نیاز و خواسته مردم تأمین معیشت و اشتغال و امنیت اجتماعی بوده و شاخص ترین آفت های نظام، فقر، فساد و گسترش ناهنجاری های اجتماعی است، انتظار می رود دولت انقلابی در کنار مجلس و قوه قضائیه و با همبستگی کامل گام های بلندتری را در جهت کنترل تورم و افزایش بی رویه قیمت ها و حل مشکل معیشت و اشتغال و ازدواج جوانان بردارند.


این بیانیه می افزاید: امروز ملت ما نیازمند همبستگی، تلاش و همکاری جدی همه گروه ها وطبقات و همه گرایش ها برای رسیدن به آرمان های ملی و انقلابی است. هوشیار شویم و واقع بینانه تحلیل کنیم، دل ملت را نیازاریم و دشمنان را ذوق زده نکنیم و منافع و مصالح عمومی را قربانی مطامع خود و گروهمان نسازیم.