خدابنده لو ذوب آهن بدشانس است با یک برد از بحران خارج می شویم


تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در رقابت‌های امسال کمی بدشانس هستیم؛ عملکرد ما در زمین مشخص است اما از بخت بد، گل هایی می‌خوریم که نباید بخوریم.


به گزارش ایرنا، محمد خدابنده‌لو پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال اظهار داشت: در این فصل شکست‌های زیادی داشتیم اما عملکرد خوبی را در این بازی به نمایش می گذاریم،. به نظرم ذوب آهن به بدشانسی خورده است چرا که از یک سو توپ‌های ما گل نمی‌شود و از سویی دیگر یک توپ حریف روی دروازه ما می آید و همان یک توپ وارد دروازه‌مان می شود. 


وی ادامه داد: بازی امروز ما را هم دیدید. کیفیت ذوب آهن به حدی است که در این بازی هم استقلال را در زمین خودش به دردسر انداخته بود. ما پتانسیل و ظرفیت خوبی داریم اما همانطور که گفتم با بدشانسی مواجه شدیم و با یک برد می توانیم از این بحران خارج شویم. 


هافبک ذوب‌آهن یادآور شد: مساله و مشکلات ما معطوف به یک سال اخیر نیست و حدود ۴ سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. امیدوارم در پایان فصل این مشکلات هم حل شوند.


وی در مورد فصل نقل و انتقالات ذوب آهن اضافه کرد: فکر می کنم آنچه مد نظر تارتار بود با صحبت هایی که با مدیرعامل تیم داشته، محقق شده و مشکلی از این بابت نداریم.