گرشاسبی قهرمانی در سوپرجام را به کارگران فولاد تقدیم می کنیم


تهران- ایرنا- مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: خوشحال هستم از اینکه توانستیم امروز جام قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آوریم، من باید یک خدا قوت ویژه به کارگران و کارکنان شرکت فولاد بگویم که در گرمای وحشتناک زحمت می‌کشند.


به گزارش ایرنا،«حمیدرضا گرشاسبی» پس از پایان بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس که با قهرمانی تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال هستم از اینکه توانستیم امروز جام قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آوریم، من باید یک خدا قوت ویژه به کارگران و کارکنان شرکت فولاد بگویم که در گرمای وحشتناک زحمت می‌کشند. 


وی افزود: ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید با تقویت تیم خود بهترین نتایج را در این رقابت‌ها بگیریم. به جواد نکونام و دستیارانش خسته نباشید ویژه می‌گویم که در این مدت برای موفقیت فولاد تلاش زیادی انجام دادند.


مدیرعامل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی که مد نظر کادر فنی باشد در اختیار خواهیم گرفت تا تیم تقویت شود، نکونام به عنوان سرمربی نفرات خود را معرفی و باشگاه نسبت به جذب آنها اقدام می‌کند.


گرشاسبی تصریح کرد: باشگاه استقلال درخواست جذب صالح حردانی را داد و با توجه به اینکه ما باید در آسیا به میدان می‌رفتیم اعلام کردیم دو بازیکن خود را به فولاد بدهید تا رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود و در نهایت به توافق رسیدیم.


وی گفت: من به نکونام گفته‌ام که مستطیل سبز برای شما باشد و بیرون آن هر مسائلی باشد با کمک دیگر مدیران فولاد خوزستان موانع پیش رو را برطرف می‌کنیم.