کرونا هوادار و فستیوال کارت در سوپرجام پرحادثه


تهران- ایرنا- سوپرجام فوتبال ایران میان تیم‌های پرسپولیس و فولاد که با قهرمانی تیم خوزستانی به پایان رسید، با حاشیه های بسیاری همراه بود و داور این میدان بارها از کارت زرد و قرمز خود برای کنترل بازی استفاده کرد.


به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد که این بازی با حواشی های بسیاری همراه بود،. پیش از آغاز مسابقه عنوان شده بود این بازی بدون حضور هواداران است اما علاقه مندان دو تیم در ورزشگاه حضور یافتند. از سوی هر دو تیم حدود ۵۰ هوادار به تشویق تیم خود مشغول بودند.


این هواداران در حالی در ورزشگاه حضور داشتند که در حال حاضر شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و حتی تعدادی از بازیکنان دو تیم هم به همین دلیل این بازی را از دست داده بودند. نیمه دوم در حالی دنبال شد که اعضای دو تیم مانند نیمه اول اعتراض های مکرری به قضاوت محمدرضا اکبریان داشتند. این دیدار آخرین قضاوت وی در فوتبال است.


وی بر خلاف نیمه نخست، در ۴۵ دقیقه دوم کار را با جدیت دنبال کرد و چند بار با کارت زرد و قرمز اعضای دو تیم را جریمه کرد. مهدی شیری از پرسپولیس و حمید بوحمدان از فولاد بازیکنان اخراجی‌های دو تیم بودند. حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس و مهدی هاشمی نسب از کادر فنی فولاد هم با کارت قرمز مواجه شدند. نکونام و حسین کعبی نیز از تیم میهمان کارت زرد گرفتند.


از سویی دیگر سیدجلال حسینی نیز پس از تعویضش از داوری به شدت گلایه داشت و در نهایت پس از تعویض اخراج شد. عالیشاه در شرایطی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت که پیش از بازی با مصدمیت مواجه بود،‌ وی در اواخر این بازی لنگ لنگان در زمین حاضر بود. 


داور چهارم این بازی بارها به بازیکنان دو تیم تذکر داد.