راه های ارتباطی مختلفی برای ارتباط مردم مازندران با رئیس جمهور


ساری – ایرنا – استاندار مازندران با اظهار این که منتفی شدن دیدار مردمی رییس جمهور به خاطر شرایط کرونایی به معنای شنیده نشدن صدای مردم استان در سفر استانی نیست، گفت: راه‌های زیادی برای شنیده شدن صدای مردم آن هم با جزییات توسط رییس جمهور اندیشیده و اطلاع رسانی شده است.


سیدمحمود حسینی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد : یکی از راه ها این است که در جلسات و آیین‌هایی که رئیس جمهور در آن حضور می‌یابد، طوری برنامه‌ریزی شده است که تا صدا مردم مازندران بدون واسطه به گوش رییس قوه مجریه برسد.


وی افزود : همچنین اعضای کابینه دولت سیزدهم هم با حضور در شهرستان‌های مختلف در کنار بازدید از طرح‌های اقتصادی، عمرانی و زیرساختی، دغدغه‌های عمومی و خصوصی اقشار مردم را می شنوند و به طور حتم برای گره گشایی از این مشکلات، تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.


استاندار مازندران تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی به صورت الکترونیکی و سامانه ۱۱۱ و همچنین میز خدمت برای گفت و گوی بی‌واسطه مسوولان با مردم در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران هم تدارک دیده شد و به طور حتم مشکلات مطرح شده اقشار مردم باجدیت پیگیری می‌شود.


حسینی‌پور با بیان این که شرایط برای استقبال و پذیرایی از رئیس جمهور در مازندران فراهم است، گفت : اقشار مردم برای هفدهمین سفر استانی آیت الله رئیسی به این دیار لحظه شماری می‌کنند.


آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.


شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40