نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است


تهران – ایرنا – جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد، گفت: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد وظیفه مدیریت نیروی هوایی ارتش را بر عهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیروست.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان غیور این نیرو با اشاره به اهمیت و کلیدی بودن نقش مدیریت‌ها گفت: امروز ما در عصری قرار گرفته‌ایم که اطلاعات، ارتباطات، علم و دانش، مدیریت و فناوری‌ها حرف اول را می‌زند؛ بنابراین باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در هر پُست و مقامی دستاوردها و عملکردهای مثمرثمری را از خود به جای بگذاریم و از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. بدون شک برای تحقق چنین اهدافی، تقسیم کار مدیریت می‌تواند یکی از اثرگذارترین مؤلفه‌ها باشد.


وی با اشاره اهمیت تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از حیاتی‌ترین وظایف هر مدیر، تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که بدون تردید نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد. از این رو شما فرماندهان و مدیران عالی‌رتبه باید بر روی جوانان تمرکز کامل داشته باشید و زمینه‌های ارتقای آنها را در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های فرهنگی و توانمندسازی فراهم کنید.


جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد، وظیفه مدیریت نیروی هوایی را برعهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیرو است؛ بنابراین باید این نعمت الهی را قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای ارتقای روزافزون قدرت هوایی کشور به کار گیریم.


امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه‌چینی و صدمه‌زدن به ایران هستند و یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ورود آنها از طریق تهاجم فرهنگی است؛ بنابراین برای خنثی‌سازی و مقابله با اینگونه تهدیدات و تهاجمات، باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم و براساس منویات ایشان در 19 بهمن روز نیروی هوایی، بر تبیین عملکردها و دستاوردهای این نیرو پس از انقلاب اسلامی و شناساندن این دستاوردها به ملت شریف ایران تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


وی گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد؛ بنابراین ما باید در هر زمینه‌ای به دنبال ارتقای قدرت و توانمندی‌های خود باشیم و قانع به آنچه امروز در دسترس داریم نباشیم. باید متناسب با پیشرفت‌ها و رشد علوم و به‌صورت هدفمند قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم کشوری مقتدرتر و توانمندتر در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.


جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز ما نیاز به یک مدیریت کارآمد و خاص داریم؛ مدیریتی که بتواند نقشی پدرانه و برادرانه در قبال مجموعه خود داشته باشد و با استفاده از ارتباطات، اثرگذاری خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. در مدیریت کلان تفکر راهبردی مقوله‌ای بسیار مهم و کلیدی است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40