محور بودجه ۱۴۰۱ محرومیت زدایی است سفرهای استانی عامل شناخت مشکلات


تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ توجه خاصی به مناطق محروم شده است، گفت: سفر های استانی با هدف شناخت دقیق مشکلات مردم انجام شد.


کیومرث سرمدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار کرد: توجه به محرومان و رفع فقر مطلق همواره مورد تاکید رییس جمهور بوده و در برنامه‌ریزی‌های وی لحاظ شده است. 


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در سفرهای استانی، رییس جمهور و وزرای وی از نزدیک با مشکلات مردم در نقاط مختلف کشور آشنا شدند و پای درد و دل‌های مردم نشستند و این سفرها در واقع با هدف شناخت دقیق‌تر مشکلات مردم و برنامه‌ریزی دقیق برای حل آن‌ها انجام شد. 


سرمدی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی است و امیدواریم هرچه زودتر مردم ثمره این برنامه‌ها و اقدامات دولت را در معیشت روزمره خود لمس و مشاهده کنند. 


در بودجه ۱۴۰۱ توجه خاصی به مناطق محروم شده است


وی خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نیز توجه خاصی به مناطق محروم شده و اعتبارات مربوط به این مناطق در بودجه سال آینده افزایش یافته است که این مسئله در مقایسه با بودجه‌های سال‌های قبل، قابل توجه است. 


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: درباره حذف ارز ترجیحی نیز این کار با هدف حمایت از اقشار ضعیف انجام شد تا یارانه مربوط به کالاهای اساسی مستقیماً در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و اقدام دولت هم در واقع در مسیر حمایت از اقشار ضعیف جامعه بود که امیدواریم در زمان اجرا نیز به نحو احسنت اجرا شود و مردم ثمره آن را ببینند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40