رصد توییتری نمایندگان مجلس حمایت از دولت را تکلیف می داند


داود توسلی نوروزی







برچسب‌ها







تهران – ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۶ تیر ماه نظرات خود را درباره تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، سخنان شب گذشته رییس جمهور، امنیت شغلی، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حکمرانی در فضای دیجیتال بیان کردند.


به گزارش ایرنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود با هشتگ های سپاه و اطلاعات سپاه، نوشت: عقده گشایی دشمنان خارجی و داخلی در خصوص تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه گویای موفقیت این سازمان در “جنگ اطلاعاتی، امنیتی عبری و برخی کشورهای غربی و عربی” است.


وی در توییت دیگری عنوان کرد: نفوذ یعنی “طلال ناجی” نفر اول لیست افرادی که ابومهدی قبل از شهادت به عنوان افسران خائن سرویس اطلاعاتی عراق به الکاظمی داده بود و متهم به ارائه اطلاعات سردار سلیمانی به فرودگاه بغداد بشود وابسته نظامی سفارت عراق در انگلیس.


این نماینده مجلسه همچنین در توییت دیگری با هشتگ برجام، نوشت: سرانجام اقدامات آمریکا برای توقف مذاکرات و عملیات های روانی و رسانه های عبری و غربی جهت مقصر نمایی ایران و صدور قطعنامه شد سفر “جوزپ بورل” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و اعلام از سر گرفتن مذاکرات. انشاالله متنبه شده باشند.


محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات هم توییت کرد: سخنان رئیس جمهور بسیار خوب بود. تامین هزینه های جاری با انضباط مالی و استفاده از رسوب منابع دستگاه ها، بدون تمرکز بر استقراض از بانک مرکزی و در عین حال بازپرداخت ۲۹ هزار میلیارد از اصل و سود اوراق گذشته، از نقاط قوت دولت است. مجلس، حمایت از دولت را تکلیف می داند.


احسان ارکانی نماینده مردم شهرستانهای ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎نیشابور و فیروزه و‎‎‎‎ زبرخان نیز در توییتی نوشت: سخنان رئیس جمهور محترم درخصوص عدم افزایش قیمت نان، دارو و بنزین امیدبخش و نشان‌دهنده درک دقیق و صحیح ایشان از تأثیرگذاری این اقلام در نرخ تورم و وضعیت معیشتی و زندگی مردم است. بنا بر سوابق قبلی آقای رئیسی به نگاه ویژه و حمایت رییس جمهور از اقشار آسیب‌پذیر اطمینان داریم.


امروز همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در توییتر عنوان کرد: بعد از کمک به استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی‌ها و خرید خدمات و استخدام نیروهای ایثارگر؛ استخدام نیروهای شرکتی و کمک به جذب نیروهای طرحی و پرستاران فعال در دوره کرونا ؛ از اولویتهای کاری من در مجلس است. داشتن امنیت شغلی حداقل نیاز یک نیروی جوان در حال خدمت است.


مصطفی نخعی نماینده مردم شریف شهرستان های نهبندان و سربیشه هم توییت کرد: امروز و با رای قاطع همکاران محترم، کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، حجمی و… به تصویب رسید. هستیم بر آن عهد که بستیم.


علی بابایی کارنامی ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در توییتی نوشت: رای بالای نمایندگان مجلس به طرح ساماندهی کارکنان دولت جای امیدواری بسیار دارد. با تلاش همکاران در کمیسیون اجتماعی و بررسی جزییات آن، به زودی شاهد رفع تبعیض و شیوه‌های ناعادلانه بکارگیری نیروها در ادارات و نهادهای دولتی خواهیم بود.


امروز همچنین علی حدادی ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان توییت کرد: امروز مجلس محترم به اتفاق ۱۹۴ رای موافق به کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رای موافق داد.


مجتبی توانگر نماینده مردم تهران هم در توییتر عنوان کرد: در مقابله با بحران‌ها، شورای‌عالی فضای‌مجازی توانسته نقش خود را بخوبی ایفا و وضعیت مطلوبی ایجادکند؟ بدعوت اندیشکده حکمرانی شریف و باشگاه تنظیم‌گری دراین خصوص بادوستان اهل فن به گفتگو خواهم نشست. باوردارم حکمرانی فضای‌مجازی درآینده همان حکمرانی درفضای اقتصاد دیجیتال است.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40