سردار فدوی امیدوارم همه به شعار سیزم پایبند باشند


تهران- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همه باید به شعار سیزم (شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی) پایبند باشند گفت: در همین راستا نیروهای مسلح ‌جمهوری اسلامی ایران در ورزش قهرمانی و همگانی دستور دارد تا آن را در نیروهای مسلح توسعه دهد.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی تکواندو نظامیان ‌جهان (سیزم) اظهار داشت: در این ‌تمدن چندین هزار ساله، بشر آنچه را لازم دارد اعم از ارزش‌های والای انسانی مانند کسب علم و ورزش، عرضه شده و این بیان‌گر آن‌ است که بسیاری از ورزش‌های کنونی جهان، هزاران سال قبل در سرزمین ایران وجود داشته است.


وی افزود: حدود ۴۴ سال است که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده، انقلابی که عمل کردن بر اساس تقوا همواره از اصول آن بوده و به همین دلیل استکبار جهانی به رهبری آمریکا از ابتدای پیروزی این انقلاب تاکنون با آن مخالف بوده است؛ آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ و متحدانش در تمام این سال‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران جنگیدند. اما یک‌بار هم به پیروزی نرسیدند و در این دشمنی‌ها همیشه با شکست مواجه شدند. به‌عنوان مثال همه مردم خفت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را در خلیج فارس دیدند در واقع این نشان‌دهنده قدرت و صلابت ملت بزرگ ‌ایران بوده که نصیب ما شده است.


سردار فدوی تصریح کرد: آخرین خباثت و دشمنی آمریکا گسترش تروریسم است که مصداق بارز آن تأسیس و گسترش داعش است و این هم موضوعی است که مسئولان آمریکایی به آن اذعان دارند؛ آمریکایی‌ها با ایجاد داعش آن‌ها را به جان جهان اسلام انداختند ولی نیروهای مسلح ‌ما با همراهی روسیه، سوریه و عراق به فرماندهی سردار سپهبد شهید سلیمانی این فتنه را از بین بردند و آمریکا را با شکست دیگری مواجه ساختند.


جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امیدوارم که با تحقق وعده خدا صلح و صفات خوبی‌ها در سراسر جهان گسترش یاید و این هم وعده‌ای است که خداوند تحقق آن را داده است؛ صلح ‌و آرامش، زندگی عالی و با سعادت مورد سفارش خداوند است و در مقابل جنگ، دشمنی، خرابی و کودک کشی خلاف قوانین خداوند محسوب می‌شود.


فدوی ‌با تاکید بر این‌که سردمدار همه جنگ‌ها آمریکا بوده و هست، افزود: ملت‌ها جنگ و خرابی را دوست ندارند چون می‌خواهند در صلح و آرامش به زندگی خود بپردازند و به ورزش و سایر فعالیت‌ها بپردازند لذا امیدواریم همان‌گونه که شعار ورزش و سیزم دوستی است، همگان به آن پایبند باشند.


وی با بیان این‌که بیش از ۳۰۰ نفر این‌جا جمع هستند تا به شعار سیزم تحقق بخشند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در آینده هم میزبان سایر رشته‌های ورزشی خواهد بود؛ ورزش باعث می‌شود همه ورزشکاران در یک ‌محل جمع شوند و همراه با ورزش دوستی را هم گسترش دهند. در همین راستا نیروهای مسلح ‌جمهوری اسلامی ایران در ورزش قهرمانی و همگانی دستور دارد تا آن را در نیروهای مسلح توسعه دهد.


امسال سپاه پاسداران میزبان بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان (سیزم) است که با حضور ورزشکاران مرد و زن از ۱۰ کشور جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه برگزار خواهد شد. این پیکارها روزهای دوم تا هفتم آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.


کشورهای قزاقستان، پاکستان، روسیه، اسلوونی، نپال، کامرون، اسپانیا، برزیل، عمان و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.


تهران- ایرنا- بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) افتتاح شد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی