قهرمانی ملی پوشان ۹۸ در فوتسال جام فجر آرارات و قلم ورزش دوم


تهران- ایرنا- مسابقات چهار جانبه فوتسال «جام فجر» به همت شهرداری منطقه سه تهران در سالن آرارات برگزار شد و با قهرمانی ملی‌پوشان ۹۸ به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، این رقابت‌ها با شرکت چهار تیم ملی‌پوشان ۹۸، شهرداری منطقه سه، آرارات و قلم ورزش برگزار شد که طی آن ۲ تیم ملی‌پوشان ۹۸ و آرارات با برتری مقابل تیم‌های شهرداری و قلم ورزش به دیدار پایانی راه یافتند.


در دیدار فینال، ملی‌پوشان ۹۸، تیم آرارات را که ادموند اختر و ادموند بزیک را در ترکیب خود داشت، شکست داد و به عنوان نخست رسید. در این مسابقه ادموند بزیک گلزن سابق تیم‌های ملی، آرارات، پرسپولیس و سپاهان به عنوان دروازه‌بان آرارات بازی کرد و چند موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت.


در دیدار رده‌بندی هم تیم قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی) مقابل شهرداری منطقه سه به برتری رسید و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.


چهره‌های سرشناس ورزش و فوتبال ایران همچون مارکار آقاجانیان، محمدرضا حیدریان، محمد نوازی، بهروز رهبری‌فر، بهنام ابوالقاسم‌پور، محمدرضا مهدوی، ادموند اختر، ادموند بزیک، مائیس میناسیان، بیژن طاهری، علی خانعلی، پرویز برومند و … در این مسابقات حضور داشتند.