پیشکسوت پرسپولیس حرف های گل محمدی حرفه ای نیست قهرمانی ما را


تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهارات اخیر سرمربی این تیم مبنی بر اینکه کمک‌های بیرونی موجب صدرنشینی استقلال شده است را «غیرحرفه‌ای» خواند و تاکید کرد که چنین صحبت‌هایی تنها باعث از دست رفتن تمرکز سرخپوشان می‌شود.


محمود شافعی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان، اظهار داشت: با توجه به وقفه یک‌ماهه ایجاد در لیگ، شرایط سخت‌تر شده و اینکه تعدادی از بازیکنان در تیم ملی و سایر بازیکنان در بدنسازی بودند، بازی مقابل پیکان را خیلی سخت خواهد کرد.


وی افزود: با توجه به اینکه تیم استقلال نمی‌خواهد فاصله امتیازی‌ خود را با پرسپولیس از دست بدهد، با استرس بیشتری بازی می‌کند و من فکر می‌کنم این مسئله یک فرصت برای پرسپولیس است. با توجه به اینکه سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و نمی‌خواهد در اصفهان امتیاز از دست بدهد، باید هر طور شده پیکان را مغلوب کنیم.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی این تیم گفت: به نظر من پرسپولیس شانس قهرمانی دارد. ۶ بازی و ۱۸ امتیاز باقی مانده و اختلاف فقط ۶ امتیاز است و اگر استقلال در نیمی از بازی‌های باقیمانده خود امتیاز از دست بدهد، پرسپولیس با بردهای پیاپی می‌تواند شرایط را برای قهرمانی خود هموار کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


شافعی در رابطه با اظهارات سرمربی سرخ‌پوشان نیز گفت: باید در جایگاه مربیگری به این موارد کمتر توجه کنیم. این صحبت‌ها بیشتر تمرکز تیم را به هم می‌زند و اصلا حرفه‌ای نیست، اگر این چنین باشد تیم استقلال هم پنج سال قهرمانی پرسپولیس را به وزیر ورزش ارتباط می‌داد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40