به عنوان یک سازنده سوله، ما می دانیم که نحوه استفاده افراد از سوله بسته به صنعت و نیازهای ذخیره سازی آنها متفاوت است. هیچ سوله صنعتی یکسان نیست، آنها برای اهداف مختلف ساخته و استفاده می شوند، بسته به اهداف تجاری و صنعتی که در آن کار می کنند. در طول سال ها ما با طیف وسیعی از مشاغل مختلف برای توسعه سوله های فولادی صنعتی بادوام و کاربردی کار کرده ایم.

ما فکر می کنیم از اینکه چند کاربرد دیگر می توانید از یک سوله صنعتی فولادی با کیفیت داشته باشید، شگفت زده خواهید شد. در این مقاله 5 کاربرد مختلف سوله های صنعتی را به اشتراک می گذاریم.برای اینکه سازه سوله را نگذاریم سنگین شود از پوشش ساندویچ پانل استفاده میکنیم

  • سوله های کشاورزی، برای ایمن سازی تجهیزات و ماشین آلات سنگین کشاورزی ایده آل هستند. سوله‌های ما بسته به نیاز شما می‌توانند کاملا ایمن و در فضای باز باشند و برای اهداف روستایی از جمله ذخیره‌سازی لوازم و تجهیزات کشاورزی، مورد استفاده قرار گیرند. حتی می توان از آنها برای نگهداری دام استفاده کرد.

نصب سوله

  • ما حتی می‌توانیم سوله‌هایی بسازیم که می‌توانند هواپیماهای سبک را در خود جای دهند.

لذا برای پروژه‌هایی که در آن سوله‌های بسیار سفارشی‌شده مورد نیاز است. فقط با ما صحبت کنید تا سوله های سقف بلند و باز برای طیف وسیعی از اهداف، شامل آشیانه های هواپیماهای کوچک نیز ساخته شود.

  • کارگاه ها یا سوله های تولیدی همچنین می توانند به عنوان یک تعمیرگاه و مرکز خدمات خودرو به کار روند، سوله های فولادی ما مناسب برای مقاصد کارگاهی و تولیدی است که می تواند شامل امکانات بارگیری و حتی فضای اداری باشد! هرچه بیشتر نیازهای شما را درک کنیم، بهتر می توانیم سوله ای بسازیم که مطابق با نیازهای شما باشد.
  • سوله های تفریحی، ما سوله هایی را نیز برای اهداف تفریحی می سازیم.

تفاوت اساسی سوله صنعتی با سوله باغ

وقتی صحبت از ساخت سوله می شود، منصفانه است که بگوییم بین سوله های چوبی کوچک باغچه خانه شما و سازه های بزرگتر و اساسی تر یک سوله صنعتی یا تجاری تفاوت زیادی وجود دارد!

سوله صنعتی چیزی است که به ساختمان بسیار فشرده تری نیاز دارد و همچنین مقررات بسیار بیشتری وجود دارد که باید رعایت شود و قوانینی که باید رعایت شوند تا بتوان یک ساختمان پایدار و قابل قبول را بنا کرد.

یکی از تخصص ها و تمرکز اصلی ما ساخت سوله های صنعتی برای مشتریانی است که به آنها نیاز دارند.

اگر قرار است در آینده ای نزدیک یکی از این مشتریان باشید، در اینجا برخی از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد سوله های صنعتی بدانید، آورده شده است.

اولین نکته ای که باید بدانید این است که مصالح استفاده شده برای ساخت سوله صنعتی با سوله باغ معمولی بسیار متفاوت است.

به جای چیزهایی مانند چوب، آنها معمولا از فلزات سخت تر و بادوام تر مانند فولاد ساخته می شوند. این بدیهی است که به تضمین طول عمر آنها کمک می کند.

تفاوت دیگر این است که در حالی که یک سوله باغ تقریبا یک سازه خالی آماده برای ذخیره سازی است، یک سوله صنعتی، برای هدف مورد نظر خود به صورت کاملا سفارشی ساخته می شود. به همین دلیل، اغلب به نظر یک پیمانکار حرفه ای نیاز دارد.

ایمنی یکی از دغدغه های اصلی در ساخت سوله های صنعتی است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که تمام مقررات مربوطه را رعایت می‌کند، زیرا این احتمال وجود دارد که اگر آن تست‌های اولیه را قبول نکند، نتوانید هر کاری را که قصد انجام آن را دارید انجام دهید.

با گذشت زمان ما شاهد تبدیل سوله های صنعتی از فضاهای ذخیره سازی ساده به دارایی های ارزشمند برای مشاغل تجاری و صنعتی هستیم.

استفاده از سوله های صنعتی این روزها به ظاهر بی پایان است.

اما همه سوله ها یکسان ساخته نمی شوند.

با کمک مهندسان و طراحان واجد شرایط، می توانید سوله صنعتی خود را برای ایجاد یک ساختمان بسیار سفارشی و کاربردی که بهترین نتایج را برای کسب و کار شما ارائه می دهد، سفارشی کنید.

شایان ذکر است که نصب این سازه ها بسیار ساده و سریع انجام میشود.

جرثقیل سقفی که به منظور جابجایی اجسام سنگین استفاده میشود، در جابجایی و نصب سوله به کار گرفته میشود.

بنابراین، اگر در آینده ای نزدیک به سوله صنعتی نیاز دارید، لطفا با ما در تماس باشید.